En er staat hier dat bij sommige bloemen in het geslacht van Annona in staat zijn om hun bloemen op te warmen. Nu vraag ik me af hoe bomen dit kunnen doen ?

verbranding van zetmeel, zorgt altijd voor warmtejohannesm wrote:Ik ben het boek aan het lezen '' Het verborgen leven van bomen ''
En er staat hier dat bij sommige bloemen in het geslacht van Annona in staat zijn om hun bloemen op te warmen. Nu vraag ik me af hoe bomen dit kunnen doen ?
dus ze gaan gewoon meer verbranden ?densmee wrote:verbranding van zetmeel, zorgt altijd voor warmtejohannesm wrote:Ik ben het boek aan het lezen '' Het verborgen leven van bomen ''
geen idee, maar een plant kan zichzelf opwarmen door het verbranden van voedingsstoffenjohannesm wrote:dus ze gaan gewoon meer verbranden ?densmee wrote:verbranding van zetmeel, zorgt altijd voor warmtejohannesm wrote:Ik ben het boek aan het lezen '' Het verborgen leven van bomen ''