Verkoop wegens bedrijfs beëindiging

Op zoek naar een nieuwe stokzaag of nog 1800 liter bio-olie liggen?

Moderator: geert7

Post Reply
De Leeuw
Nieuw
Nieuw
Posts: 11
Joined: 14 Mar 2009, 18:20

Verkoop wegens bedrijfs beëindiging

Post by De Leeuw »

Beste Tree hugger’s

Via deze weg wil ik jullie aandacht vragen voor het volgende. Na enkele jaren stoeien met lichamelijke problemen is voor mij het doek als praktiserend boomverzorger gevallen. Na 9 jaar lang met veel plezier als zzp’er gewerkt te hebben heb ik doen besloten mijn bedrijf te verkopen. Hierbij ben ik gelukkig geslaagd in het vinden van een goede partij. Deze heeft al een groot gedeelte van mijn gereedschappen over genomen. Toch zijn er nog enkel dingen die op de lijst staan om te verkopen.
Mocht er interesse zijn in de hieronder geplaatste lijst dan kun je hier een bod op uitbrengen. Ik heb een minimum prijs in gedachten voor deze spullen. Wordt hierboven een bod uitgebracht dan is de eerste bieding degene die de nieuwe eigenaar wordt. Heb je interesse dan mail je me met het onderwerp koop gereedschap, zet eventuele vragen en je gegevens in de mail. Ik stuur dan de foto’s van het gereedschap(pen) of de machine(‘s) en antwoordt op de evt. vragen. Vervolgens doe je een bod en laat ik weten of het bod is geaccepteerd. Dan kan in overleg het afhalen of versturen en betalen geregeld worden.

Groeten,
Mattie de Leeuw








Aanhanger Merk hubar, tendemasser, 3500kg eigen kenteken, 3* rijplaten, lier om stammen tot 4½ te lieren.


Vermeer frees SC 252 Bouwjaar 2010. 182 draai uren, met momentsleutel, vetspuit en 5* patroon, 5l hydrauliekolie en ander toebehoren


Diversen BELUmat +/- 21meter
Last edited by De Leeuw on 06 Aug 2011, 08:34, edited 1 time in total.
User avatar
timo
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 956
Joined: 11 May 2010, 13:19
Location: Tiel
Contact:

Re: Verkoop wegens bedrijfs beëindiging

Post by timo »

tjonge mattie. das kloten man. ik wens je veel beterschap met je polsen.
succes met de verkoop
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Verkoop wegens bedrijfs beëindiging

Post by treespotter »

Hè Mattie, dat is een lastige horde die jij hebt genomen. Ik hoop dat je de handel voor een nette prijs van de hand kan doen.
Blijf je wel en zo ja waar in de (niet uitvoerende) boomverzorging werkzaam?
User avatar
NannoB
Treehugger
Treehugger
Posts: 483
Joined: 28 Dec 2009, 10:40
Location: Bennekom
Contact:

Re: Verkoop wegens bedrijfs beëindiging

Post by NannoB »

Dat is balen! Hopen dat je op een mooie plek weer aan het werk kan!
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: Verkoop wegens bedrijfs beëindiging

Post by -WOUTER- »

Jammer Mattie. heel veel succes de komende tijd, en zie je graag op de wedstrijden en zo :D

Succes met je handel.
- climb fast, move slow -
Post Reply