opvouwbare wasmand/lijntas

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
Post Reply
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

opvouwbare wasmand/lijntas

Post by Steven »

nu bij blokker een opvouwbare wasmand voor 6 euro
60 cm hoog en 40 cm doorsnede
tis een cilinder met aan de bovenkant een dicht gestikt stuk stof met een gleuf er in
en je kan hem makkelijk plat maken tot 3 cm of zo!

lijkt me prima als lijntas en kost niet zo veel als een normale opvouwbare lijntas!

fototjes
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Ziet er goed uit Steven, bedankt voor deze 'TIP van de week'.

Ik ga (gadgetfreak als ik ben :wink: ) morgen direct naar de Blokker.
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

Post by Steven »

haha blij dat ik er iemand anders blij mee kan maken!
laat even weten of het gelukt is want ik weet niet of ze overal zijn!
als het niet zo is wil ik er best 1 of weet ik veel hoeveel je er wil voor je halen hier en opsturen of langsbrengen of zo!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Volgens mij zijn deze tassen niet helemaal bestand tegen ons lompe gebruik. Die stalen draad die er in zit, is in no time door z'n tunnel gestoken bij een vergelijkbare tas die ik een paar jaar geleden bij de Aldi heb gehaald (die was voor tuinafval, zou toch stevig moeten zijn... :( )
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

Post by Steven »

ik ga het meemaken
hij heeft ze eerste klussen al doorstaan dus we zullen zien!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Pietje wrote:Volgens mij zijn deze tassen niet helemaal bestand tegen ons lompe gebruik.
Hé hé, met dat 'ons' bedoel jij natuurlijk jezelf en jou alterego. Wij zijn namelijk erg elegante bomenzagers :lol:

Vandaag lekker in de file gestaan na een second opinion onderzoek, dus nog geen tijd gehad om er bij de Blokker één te scoren. Ach Pietje, voor zes euri's hoeft die tas het toch maar een maandje vol te houden. Ik vraag mij alleen af hoe die 'lijntassen' op te bergen zijn. Zouden ze gevuld en wel ook wel goed te stapelen zijn of rolt de boel bij de eerste de beste bocht lekker door de bus.
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

Post by Steven »

de foto van die "lijntas" opgevouwen is Met 35 meter 13mm lijn
dus dat stapelen komt wel goed ligt vrij stabiel en aangezien de onderkant niet hard is deukt ie ook in dus past het altijd wel!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

treespotter wrote: Ik vraag mij alleen af hoe die 'lijntassen' op te bergen zijn. Zouden ze gevuld en wel ook wel goed te stapelen zijn of rolt de boel bij de eerste de beste bocht lekker door de bus.
:D :D

Ik heb van die mooie Curver stapelbare kratten waar mijn klimspullen al jaren (jan. 2003) in zitten:

1. Groene bak, klimgordel en sporen, 1x vervangen en nu opnieuw aan vervanging toe
2. Rode bak, werplijn, dun plankje er over, helmen en handschoenen en bril. Krat is 5 jaar in gebruik (zo lomp ben ik dus ook niet ...!), maar toevallig een maand geleden is er een werpzakje doorheen gevallen en twee weken geleden is er een betonnen heiligenbeeldje op gevallen. Moet dus ook vervangen worden. (Toch wel lomp? Van het beeld is inmiddels het koppie af, maar dat heeft Willy van de Vorst gedaan :D Liefhebbers? Het beeld heet Carolus)
3. Grijze bak, afvangspullen zoals slingen, achtjes, oude karabijnhaken, lijnklemmen en meer van die weinig gebruikte handigheidjes. Deze bak is nog HEEL.
4. Witte bak met voorraad afvangtouw. Deze bak is ook nog heel, maar dat komt meer omdattie nooit mee gaat.

Alles mooi stapelbaar in de bus, en op het steekwagentje. Zal morgen een fotootje maken.

Klimtouw in een alpine touwzak. 1x tak doorheen gevallen (was de 2e keer dat ik um gebruikte :oops: maar is weer gerepareerd) en bevalt verder toppie. Als je 12 Euro wilt uitgeven voor twee van die ronde zakken zou ik liever 1 alpine touwzak kopen... En Curver bakken natuurlijk...

Groetjes,

Peter
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
Roel
Treehugger
Treehugger
Posts: 485
Joined: 21 May 2006, 20:01
Location: De Moer

Post by Roel »

Ik heb nou 1 jaar van die weaver lijntassen en die bevallen supper. Wel duur maar wel lekker stevig, er zijn al wat takken op beland maar de rits gaat nog steeds open en dicht :D

roel
Post Reply