Gastgebruiker af.

Jezelf voorstellen - en jarig, kind, feest, diploma enz.
Post Reply
User avatar
paskal
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 149
Joined: 26 Jan 2008, 15:05
Location: Heerhugowaard (N-H)

Gastgebruiker af.

Post by paskal »

[b]Eindelijk geregistreerd en dus gastgebruiker af![/b]

Ik ben Paskal, 28 jaar, uiterst gelukkig getrouwd en twee kindertjes (8 en 2jr). Ik woon in Heerhugowaard, regio Alkmaar.
Ben in 2000 (pas) met het serieuze klimwerk begonnen, nadat ik een aantal jaar als 'grondman' (compleet onervaren toen) de basis heb mogen afkijken van m'n fijne collega. En ja, het virus is toen in mijn lijf binnen gedrongen...
Destijds noemde ik mezelf nog hovenier, en bomen horen daar toch ook een beetje bij. Na drie jaar kreeg ik door 'Bedrijfs economische redenen'de kans om een andere baan te vinden. Op dat moment was dat heel vervelend, zowel voor mij als voor mijn werkgever. Maarja, last in, first out hè... Nadat mijn vakantiedagen op waren geraakt kon ik aan de slag in Heiloo (ook bijna Alkmaar), bij de gemeente weliswaar, maar meer met het idee dat het tijdelijk zou zijn totdat ik een 'echte' baan zou vinden. Toen men erachter kwam dat ik bepaalde papiertjes op zak had in het kader van bomen gebeuren en er een collega uit de bomenploeg wegviel door een dom ongeluk (oorzaak drank ja...) en er dus vervanging moest komen, werd me gevraagd om even mijn eigen klimspulletjes te halen. En als het dan goed ging kon ik wel een uitrustingkje bestellen. En zo is het dus ook gegaan.
Inmiddels zijn we vier jaar verder, een nieuwe bomenheld (29jr) erbij en de vooruitzichten zijn erg goed.
Ons werk bestaat momenteel nog voor een groot deel uit het slopen van bomen. Er is in het verleden nooit veel druk gezet achter de iepziekte, dus er stonden zo hier en daar nogal wat broedbomen, met het bekende gevolg. Sinds drie jaar komt er steeds minder iepziekte in ons werkgebied voor, doordat we er nu snel achterheen zitten. Hopelijk zal dit doorzetten, zodat we steeds meer tijd zullen krijgen voor andere zaken als iepziekte. Het deel slopen moet minder worden, zodat we meer tijd voor andere onderdelen van het vak hebben; er is nogal wat achterstallig onderhoud, volgens mij is er in 20jaar erg weinig gedaan...

Nou, volgens mij weten jullie zo wel even genoeg over mij.

Was getekend,

Paskal.
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

Welkom op het forum, Paskal!!!!
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
User avatar
wisse
Nieuw
Nieuw
Posts: 33
Joined: 07 Jan 2008, 22:52

welkom

Post by wisse »

welkom paskal
leuk dat je vanaf de grond bent begonnen.
veel veilige zaaguren toegewenst.
ps groetjes aan vrouw en kinderen :lol:
Attachments
beestje.gif
beestje.gif (3.9 KiB) Viewed 3785 times
Post Reply