'ouwe' nieuweling erbij!

Nieuws! Heb je iets nieuws? Dit is de plek.
Post Reply
maike
Nieuw
Nieuw
Posts: 25
Joined: 28 Apr 2011, 14:11
Location: Amsterdam
Contact:

'ouwe' nieuweling erbij!

Post by maike »

Hai Boomklimmers, -verzorgers en -knuffelaars,

hoewel ik al jaren naar de LB wedstrijden kom en inmiddels heel wat 'tree-huggers' ben tegengekomen, ben ik een nieuweling op dit forum.
Maike is mijn naam en kom graag als 'toerist' naar de wedstrijden, beetje rondhangen, aanmoedigen en foto's maken.
Ik hang graag in bomen en boomrijke omgevingen rond, lekker recreatief & sportief boomklimmen! De touwen gaan altijd mee.. ook naar Nieuw Zeeland waar wel heel veel waaanzinnige bomen staan!

Boomklimmen bieden we al jaren aan groepen jongeren en volwassenen in onze programma's via http://www.projectadventure.nl.
Wegens het succes, het plezier en de positieve uitwerking op de mens én onszelf, zijn we een jaartje terug 'The Treeclimbing Company' gestart om het boomklimmen voor het grotere (ook particuliere) publiek mogelijk te maken.
Hiermee is het Boomklimmen dus ook mijn werk geworden (hoewel dat nu vooral het regelen eromheen is geworden..

Ik en Mark (dé nr 13 van dit jaar) runnen de The Treeclimbing Company / en Project Adventure.
en voeren onze opdrachten regelmatig uit ism boomverzorgers

.. ik zal de LB foto's ook nog ergens plaatsen....op dit forum?
je kan ze in ieder geval al bekijken op jekandeboomin.nl

maar nu ga ik heel snel naar buiten, het feestje van Bea is al in volle gang!
tot de volgende x
Maike
Zwierend & Zwaaiend,

Maike
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: 'ouwe' nieuweling erbij!

Post by ludovanmil »

He die Maaike,
gezellie, dat je hier nu ook mee doet. Vind het zelf een tof medium. In real life ontmoetingen zijn net nog iets leuker zoals bijv. bij de LB wedstrijd. Ja en die man van jou die heb ik nu opnieuw weer eens leren kennen !,
:mrgreen: verslagen doorhem in een rechtstreeks duel tijdens mijn 'favoriete' onderdeel het footlocken.
heb ie zijn zaag al uitgeprobeerd? of is ie bezig hem te verpatsen ?
Tot weer eens ziens anywhere anytime, liefst is een een boomrijke omgeving. Want ik deel je idee dat het een goede uitwerking heeft op mensen bomen. Wist je dat zelfs al ( wetenschappelijk) is aangetoond dat mensen in ziekenhuizen die alleen maar uitzicht hebben op groen / bomen al beter herstellen dan mensen die dat niet hebben ???
Het ga je / jullie goed ook met de business.

groeten
Ludo van Mil
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: 'ouwe' nieuweling erbij!

Post by -WOUTER- »

Leuk dat je er "bij" bent Maike, spreken elkaar wel op NK denk ik zo :D
grtn wouter
- climb fast, move slow -
maike
Nieuw
Nieuw
Posts: 25
Joined: 28 Apr 2011, 14:11
Location: Amsterdam
Contact:

Re: 'ouwe' nieuweling erbij!

Post by maike »

hi jongens,

wel gaaf he dat die Mark én mee deed én ook nog eens 13-de werd!
de zaag is er nog niet.... misschien maar goed ook !http://www.treehugs.nl/forum/posting.ph ... f=1&t=2608#
en elkaar in real time zien is inderdaad toch nog leuker.
duzz.. ja ik ga mijn best doen om erbij e zijn en jullie te komen aanmoedigen op de NK
(we hebben een cursus boomklimmen op dezelfde dagen, misschien maar naar de Zoo verplaatsen?)

Ik zag nog een filmpje op youtube met 'het duel'! Ludo,
maak je borstje maar nat voor de volgende LB!

groen is goed voor de mens, en actief zijn in groen denk ik nog beter!
ik heb wel eens 'bejaarden' aan het boomklimmen willen krijgen, als 'opfrisser'!
onze oudste deelneemster was 82 jaar! vroeger gym-docente geweest en vond het "werkelijk fantastisch!"http://www.treehugs.nl/forum/posting.ph ... f=1&t=2608#
en het schijnt zelfs dat bomen voor zo'n 85,98 % hetzelfde DNA als een mens te hebben
komt wel heel dicht bij!

groetjes,
Maike
Zwierend & Zwaaiend,

Maike
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: 'ouwe' nieuweling erbij!

Post by Pietje »

maike wrote: en het schijnt zelfs dat bomen voor zo'n 85,98 % hetzelfde DNA als een mens te hebben
komt wel heel dicht bij!
effe off topic, maar weet je hoe dichtbij het DNA van varkens bij ons ligt :lol:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
maike
Nieuw
Nieuw
Posts: 25
Joined: 28 Apr 2011, 14:11
Location: Amsterdam
Contact:

Re: 'ouwe' nieuweling erbij!

Post by maike »

over varkens gesproken... nee.. dat weet ik niet en misschien maar beter ook!
Zwierend & Zwaaiend,

Maike
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: 'ouwe' nieuweling erbij!

Post by ludovanmil »

Pietje wrote:
maike wrote: en het schijnt zelfs dat bomen voor zo'n 85,98 % hetzelfde DNA als een mens te hebben
komt wel heel dicht bij!
effe off topic, maar weet je hoe dichtbij het DNA van varkens bij ons ligt :lol:
:lol: :lol:
mijnn dochter wist van de week te vertellen dat we ook minimaal 20% dezelfde genen hebben als van een banaan....maar wat die varkens betreft Pietje, ik heb je laatst zien eten, en daar ' lusten inderdaad de honden geen brood van...'
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: 'ouwe' nieuweling erbij!

Post by treespotter »

Mmmm, 20%....
Ehhh Pietje, vergeet die 50% van ons en beton dan maar die ik noemde in het PMetje. Dat moet dan vast minder zijn dan 20%. :lol:
Post Reply