Hoi, Ik ben Timmermans Dennis
Ik ben wel na een tijdje bij Treehugs aangemeld, maar zal mij toch even voorstellen.
Ben 35 jaar , militair van beroep en vader van een zoon van 4. Sportief (lopen , fietsen), maar heb er een hobby als boomklimmen onlangs erbij genomen.
Ik had er al langer interesse in, maar door tijd en werk toch de knoop door gehakt en wil er nu deftig werk van maken om het te leren.
Mijn vraag is, wie kan mij interressante info ivm met boomklimmen geven ( sites, adressen) of locatie's. Ik ben nl van belgisch limburg.
alvast bedankt
Voorstellen
-
- Nieuw
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Re: Voorstellen
Neem eens contact op met K&S
rechtsboven op deze site onder sponsors.
grtn wouter

rechtsboven op deze site onder sponsors.
grtn wouter
- climb fast, move slow -
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
welkom dennis pas wel even op met knopen door te hakken hoorDennis1976 wrote:Hoi, Ik ben Timmermans Dennis
Ik ben wel na een tijdje bij Treehugs aangemeld, maar zal mij toch even voorstellen.
Ben 35 jaar , militair van beroep en vader van een zoon van 4. Sportief (lopen , fietsen), maar heb er een hobby als boomklimmen onlangs erbij genomen.
Ik had er al langer interesse in, maar door tijd en werk toch de knoop door gehakt en wil er nu deftig werk van maken om het te leren.
Mijn vraag is, wie kan mij interressante info ivm met boomklimmen geven ( sites, adressen) of locatie's. Ik ben nl van belgisch limburg.
alvast bedankt

laat een oen niet zomaar doen !

Je bent wel weer lekker bezig Bruno,
Welkom Dennis, kom allereerst eens kijken bij de NK boomklimmen 26 en 27 mei in Amersfoort, daar kan je al veel van andere leren.
http://www.treehugs.nl/forum/viewtopic. ... 5881#25881