spiderjack

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
Post Reply
bob de bosbouwer
Nieuw
Nieuw

spiderjack

Post by bob de bosbouwer »

goedenmiddag,

na lang twijfelen en aan mn oude gewoontes vasthouden heb ik toch maar spiderjack gekocht. maar is wel ff wennen.
toch wel paar keer iets te enthausiast aan t hendeltje voor zakken getrokken.(gaat wel erg had naar beneden dan :D )

maar nou ff vraagje hoe doen jullie dat met dat irritante klitteband strookje waar je oog door heen moet. iedere keer losmaken of je oog er doorheen steken? of gewoon weglaten?

of een kort bandlusje er door heen van een cm of 20?

gr ruud
ken dat niet dan....
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Re: spiderjack

Post by treespotter »

bob de bosbouwer wrote:maar nou ff vraagje hoe doen jullie dat met dat irritante klitteband strookje waar je oog door heen moet. iedere keer losmaken of je oog er doorheen steken? of gewoon weglaten?
Gewoon die hele Spiderjack wegt**ften en met een Valdotâin of Uni gaan werken. :lol: :lol: :lol:
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by boomverzorgingbruno »

treespotter wrote:
bob de bosbouwer wrote:maar nou ff vraagje hoe doen jullie dat met dat irritante klitteband strookje waar je oog door heen moet. iedere keer losmaken of je oog er doorheen steken? of gewoon weglaten?
Gewoon die hele Spiderjack wegt**ften en met een Valdotâin of Uni gaan werken. :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:
laat een oen niet zomaar doen !
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by -WOUTER- »

:lol:
- climb fast, move slow -
timo
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by timo »

[quote="treespotter[/quote]Gewoon die hele Spiderjack wegt**ften en met een Valdotâin of Uni gaan werken. :lol: :lol: :lol:[/quote]

met de unicender wolter?
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by -WOUTER- »

Vandaag weer stormschade met de Uni gedaan, dat scheelt echt enorm veel onnodig klimwerk, snap best dat Wolter er ook voorstander van (is)/(wordt) :wink:
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

-WOUTER- wrote:snap best dat Wolter er ook voorstander van (is)/(wordt) :wink:
Wanneer jullie gelukkig worden van een Uni? Dan ben ik er een voorstander van. Net zoals een houten huis aan een Zweeds meer, een Aston Martin of iedere avond een zevengangenmenu. Maar of ik daar nu al mijn (toekomstig) geld aan uit ga geven?
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by -WOUTER- »

:wink:
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by ludovanmil »

treespotter wrote:
-WOUTER- wrote:snap best dat Wolter er ook voorstander van (is)/(wordt) :wink:
Wanneer jullie gelukkig worden van een Uni? Dan ben ik er een voorstander van. Net zoals een houten huis aan een Zweeds meer, een Aston Martin of iedere avond een zevengangenmenu. Maar of ik daar nu al mijn (toekomstig) geld aan uit ga geven?
Wordt dat niet ver rijden van Zweden naar je werkplek in NL? En een Aston Martin is toch helemaal geen auto voor jou :roll:
Moet je eens kijken naar dat gele monster waar je je spulletjes in vervoerd, is er een groter contrast denkbaarder met een op en top sportwagen voor nette mensen?
En wat heeft dat trouwens allemaal te maken met een Uni? is dat trouwens dat oranje rammelende tooltje waar hier iedereen hier nu zo entousiast over is ? :wink:
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

ludovanmil wrote:...is dat trouwens dat oranje rammelende tooltje waar hier iedereen hier nu zo entousiast over is ? :wink:
Image
Post Reply