Alsnog even voorstellen

Nieuws! Heb je iets nieuws? Dit is de plek.
Post Reply
User avatar
boomaap
Nieuw
Nieuw
Posts: 41
Joined: 20 May 2007, 19:48
Location: Velp

Alsnog even voorstellen

Post by boomaap »

Ik 'hang' al een geruime tijd rond op Treehugs maar heb me volgensmij nog nooit echt voorgesteld :oops: beter laat dan nooit zal ik maar zeggen!

Mijn naam is Wouter Schulp ben 23 jaar en woon in Velp. Ik heb de hoveniersopleiding in Groningen gevolgd en uiteindelijk bos & natuurbeheer op het Helicon in Velp. Na een aantal jaren op vrije dagen en vakanties in de boomverzoring gewerkt te hebben (klimmen, zagen etc.), ben ik na een stage aan het werk gegaan bij Cobra Boomadviseurs bv en werk daar nu als Boomtechnisch onderzoeker. Ik houd me bezig met boomcontroles, nader onderzoek (Picus metingen, trekproeven, massariainspectie met de hoogtecamera etc.), boom effect analyses, etc.. Zelf heb ik in het verleden de nodige bomen gesnoeid en ook gesloopt en vind het 'uitvoerende' werk dan ook nog steeds erg leuk en interessant en wil ook graag op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen. Verder houd ik me in mijn vrije tijd ook nog bezig met hout :D namelijk met bosbouwwedstrijden en Stihl Timbersports.


P.S. op 3 en 4 september zijn de wereldkampioenschappen Timbersports in Roermond, als je echt spektakel wil zien dan is dit zeker het bezoeken waard! (nog spectaculairder dan de demo tijdens de klimkampioenschappen in Breda, owja nog ons excuses voor de geluidsoverlast destijds :wink: )

Groeten Wouter!
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Alsnog even voorstellen

Post by ludovanmil »

welkom collega op dit mooie forum.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Alsnog even voorstellen

Post by treespotter »

Nee hè. Niet nog een Walter, Wouter, Walther, Wolter. :lol:
Welkom Wouter. :wink:
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: Alsnog even voorstellen

Post by -WOUTER- »

welkom :wink:
- climb fast, move slow -
User avatar
Ties H.
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 97
Joined: 16 Jun 2011, 09:23
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Alsnog even voorstellen

Post by Ties H. »

Welkom Wouter.

En de voorliefde voor de Stihl Timbersports, die delen we:)

Groet,

Ties.
Post Reply