Nee hoor, Diesel uit 2001. Je kan nog niet goed zien of ik het ben; hij is rood zonder enige belettering... Maar Wouter, als je ergens mooie snippertjes wilt hebben, dan kom ik graag een keer naar Vorstenbosch rijden!
Wat zei je Pietje? Een rode Scudo? Dan heb ik jou vandaag zie rijden in Utrecht, De Bilt en Woudenberg-WOUTER- wrote: Ik zal wel naar iedere rode scudo gaan zwaaien![]()
klimze -w-
Nou Wolter, dan mag je in je handjes klappen !!Ik begin mij namelijk steeds meer te ergeren aan die 1 op 11,5 van mijn T5 (of wordt dit nu een nieuw topic).
Ohooo-WOUTER- wrote:Verder gewoon zoveel mogelijk dichtbij huis werken en voor klussen verderweg je collega's uit die regio doorgeven.
Dan blijft het leuk voor iedereen.
.. zoals eigenaren van mooie, kleine snipperaartjes....-WOUTER- wrote: maar vewijs regelmatig mensen door naar collega's die daar in de regio zitten en dezelfde boomvriendelijke vakkwaliteiten nastreven.
He collega, die toevoeging van de datum, is dat een meerwaarde? Of wil je er iets mee suggereren?Ik vraag het maar voor de volledigheidMAL wrote:Het artikel is overigens uit juli 2008, voor de objectieve volledigheid.
En hoeveel van die klikken zijn van jou en mij? 8.000?Pietje wrote:(dit topic is ruim 12.000x bekeken..)
Nou, het gaat niet over afvangen, dus veel van mij zullen het er niet geweest zijntreespotter wrote:En hoeveel van die klikken zijn van jou en mij? 8.000?
treespotter wrote:Volgens mij zijn dat allemaal Google zoekopdrachten die met de zoekterm "hakselaar" hier terecht komen.
Dus toch wel!Tamil wrote:Niet helemaal Wolter
Want wat schetste mijn verbazing:
Hieronder de Google zoek termen van vorige maand,
21.
schliesing hakselaar te koop 61 9,89 00:08:59 0,00% 0,00%