ter overname

Nieuws! Heb je iets nieuws? Dit is de plek.
Post Reply
Protree-Ab
Nieuw
Nieuw
Posts: 21
Joined: 26 Mar 2009, 22:15

ter overname

Post by Protree-Ab »

omdat ik per 1 januari 2012 fulltime een landgoed van 15 hectare ga beheren stop ik die datum met Pro Tree Boomverzorging . Het aanbod was zo mooi dat ik het niet kon afslaan. Nu heb ik in 17 jaar tijd een redelijk vaste klantenbestand opgebouwd in de regio Haarlem, Bloemendaal, Aerdenhout en omstreken. Is er iemand die hier intresse in heeft en eventueel ook in de naam en logo. Het bestand bestaat uit veel particulieren, enkele overheidsinstellingen en bedrijven. Bij overname stuur ik de klanten een aanbevelingsbrief met betrekking tot degene die het overneemt.

Ik wacht jullie reacties af

Groetjes Ab
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: ter overname

Post by ludovanmil »

beste Ab, ken je helemaal niet...en ben ook niet geinteresseerd in overname, woon ook veel te ver uit jouw regio.
Maar je baan als beheerder van een landgoed is wat mij betreft een ' droombaan'. Ik wens je daar veel geluk en plezier mee.
Als er hier in de regio ooit zo'n droombaan ontstaat ga ik daar ook voor....
Het ga je goed. :D

Ludo van Mil
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: ter overname

Post by Pietje »

Protree-Ab wrote:Bij overname stuur ik de klanten een aanbevelingsbrief met betrekking tot degene die het overneemt.
:lol: Hij die betaalt krijgt een aanbeveling, hoe goed (of slecht) hij ook kan werken...

:roll:

Maar toch succes met de verkoop!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: ter overname

Post by treespotter »

Hè, wat, Ab wat krijgen wij nou???

Je hebt gelijk hoor kerel. Wanneer mij zoiets aangeboden zou worden dan greep ik die kans ook aan met beide handjes.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: ter overname

Post by Pietje »

juliens666 wrote:ik hou er wel wat tussen voor je
:?
Ik ben bang, Julien, dat hier op dit forum mensen niet snel een klant naar je toe spelen. Op dit moment hebben we niet het idee dat je iets zinvols in een boom kan verrichten.

En het gaat er een beetje op lijken dat jouw werk-motivatie voornamelijk financieel is. Dit forum heet TreeHUGS, weet je nog? :wink:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Post Reply