einde zomer contract

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
enricovanwees
Treehugger
Treehugger
Posts: 331
Joined: 07 Oct 2010, 22:50
Location: Lelystad
Contact:

einde zomer contract

Post by enricovanwees »

Tja, het zomer contract van een half jaar is afgelopen en nu moet ik weer werk zoeken per 1-12-2011. Het liefst in loondienst en een beetje in de buurt van lelystad. Hovenier, ass-boomverzorger, groenonderhoud e.d. Ik ga ook op onderzoek of zzp nu de oplossing is. Mijn cv moet ik nog bijwerken, maar is op verzoek wel als pm te sturen.
Wie weet wat en kan me helpen, ik zoek ook via internet natuurlijk. :cry:

De sittuatie bij het bedrijf is iets veranderd, per 1-12-2011 is mij een jaarcontract aangeboden. Ik heb wel besproken of mijn baas mij evt. zo af en toe wil uitlenen aan een collega, die wat hulp kan gebruiken. Wat het uurtarief is, zal ik informeren indien er een aanvraag is, dus op uitzendbasis. Als zzp kom ik uren te kort met mijn fulltime baan. Ook een regel, dat je minimaal ca1200 uur per jaar moet werken als zzp. :)
Last edited by enricovanwees on 22 Nov 2011, 21:17, edited 2 times in total.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by treespotter »

Ik hoop dat je een leuke plek kan bemachtigen.
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by ludovanmil »

He die Enrico, zou je sowieso inschrijven bij de Kvk. dan kan je namelijk op freelance basis zo nu en dan ook eens een collega assisteren op 'legale' wijze :wink:
Het enige is wel dat je aannemelijk moet kunnen maken voor de belastingdienst dat je gemiddeld 24 uur / week investeert in je bedrijf.
Ondertussen kun je nog prima ergens zoeken naar een (partime) werkplek.
Succes !
densmee
Treehugger
Treehugger
Posts: 590
Joined: 04 Mar 2008, 18:21
Location: eersel

Re: einde zomer contract

Post by densmee »

ludovanmil wrote:He die Enrico, zou je sowieso inschrijven bij de Kvk. dan kan je namelijk op freelance basis zo nu en dan ook eens een collega assisteren op 'legale' wijze :wink:
Het enige is wel dat je aannemelijk moet kunnen maken voor de belastingdienst dat je gemiddeld 24 uur / week investeert in je bedrijf.
Ondertussen kun je nog prima ergens zoeken naar een (partime) werkplek.
Succes !
dit is alleen als je aan de ondernemersfaciliteiten van de belastingdienst wil doen.
met andere woorden je bent geen ondernemer als je minder dan 24 uur per week in de zaak steekt
“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
enricovanwees
Treehugger
Treehugger
Posts: 331
Joined: 07 Oct 2010, 22:50
Location: Lelystad
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by enricovanwees »

jee wat een regels, bedankt, ik heb al wel gehoord van kvk dat je indirecte uren, dus klantenwerving, onderhoud, admin, e.d. ook als bedrijfsuren mag berekenen. Dus klant werven, klus, admin, onderhoud, reisuren dat is dus samen al snel goed voor 12 uur. Ik hoop deze zaterdag nog meer te leren bij kvk opendag starters. En ja als alles geregeld is mogen jullie me inhuren (mis-gebruiken) voor het werk. Als ik nog niets vast heb.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
User avatar
JohnnY
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 201
Joined: 16 Jun 2007, 18:58
Location: Winschoten
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by JohnnY »

Is van Werven niets voor jouw? lekker in de buurt en zeer diverse.

Aan materiaal geen gebrek in ieder geval ;)
Groeten Johnny van Vliet

Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
enricovanwees
Treehugger
Treehugger
Posts: 331
Joined: 07 Oct 2010, 22:50
Location: Lelystad
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by enricovanwees »

Daar heb ik het volgens mij nog niet geprobeert en kennen ze me volgens mij nog niet nav sollgesprek. Ik zal het ook daar proberen. Een beetje reizen hoort erbij, maar liever zo min mogelijk files, jammer van al die stilstaande tijd die je dan thuis mist.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by treespotter »

enricovanwees wrote:Een beetje reizen hoort erbij, maar liever zo min mogelijk files, jammer van al die stilstaande tijd die je dan thuis mist.
Daar heb je wel een beetje gelijk Enrico, als je wat te kiezen hebt.
Volgens mij kun je beter voor en na een werkdag een beetje stilstaande tijd hebben dan dat je thuis de hele dag stilzit.
In mijn eerste jaren bij Copijn heb ik regelmatig in de kost gezeten en dat waren de betere tijden, maar daartussen zaten ook veel dagen van op en neer rijden vanuit Drenthe naar Utrecht en dan door naar bijvoorbeeld De Haag. Dat waren superlange dagen, maar ik was blij met het werk en de leuke werkzaamheden. Dan mag je als beginnend boomverzorger niet gaan lopen janken dat de reistijd en brandstofkosten te veel en te hoog zijn. Toch?
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by Steven »

Like
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
User avatar
timo
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 956
Joined: 11 May 2010, 13:19
Location: Tiel
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by timo »

:lol: jij wel steven. jij krost niet alleen het hele land door maar pakt europa er ook nog ffies bij 8)
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by treespotter »

Je kan ook thuis gaan zitten en bij 'ons' het handje ophouden.
enricovanwees
Treehugger
Treehugger
Posts: 331
Joined: 07 Oct 2010, 22:50
Location: Lelystad
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by enricovanwees »

thuiszitten en handje ophouden is ook maar afwachten wat erin komt. Ik ben veel liever aan het werk en ben daarom ook nu al aan het zoeken, voordat mijn contract echt afloopt. Hoveniers, groen en bomenwerk is veel leuker dan niets doen. Het reizen is ook best wel te doen, maar het gezin wil ook nog een beetje tijd van de dag met me delen, vandaar.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
User avatar
Tom
Treehugger
Treehugger
Posts: 446
Joined: 01 Mar 2009, 19:17
Location: Wijk aan zee
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by Tom »

timo wrote::lol: jij wel steven. jij krost niet alleen het hele land door maar pakt europa er ook nog ffies bij 8)
Ach, zelfs als je hem een slaapbank aanbied gaat hij nog liever rijden :wink: , maar met die mooie bus van em goed te begrijpen hoor.
Take care, there's not much spare!
User avatar
Ginkgo
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 74
Joined: 02 Jan 2011, 17:45
Location: Ermelo

Re: einde zomer contract

Post by Ginkgo »

Probeer het eens bij Donker, daar zoeken ze zo nu en dan ook nog wel boomverzorgers. Heb er zelf jaren met plezier gewerkt.
User avatar
Steven
Moderator
Moderator
Posts: 1615
Joined: 13 Nov 2007, 16:47
Location: den haag
Contact:

Re: einde zomer contract

Post by Steven »

Tom wrote:
timo wrote::lol: jij wel steven. jij krost niet alleen het hele land door maar pakt europa er ook nog ffies bij 8)
Ach, zelfs als je hem een slaapbank aanbied gaat hij nog liever rijden :wink: , maar met die mooie bus van em goed te begrijpen hoor.
volgende keer kruip ik wel naast je hoor tommy :wink:
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Post Reply