Vandaag werken aan morgen voor boomverzorgers

Discussie en vragen over alle onderwerpen behalve materiaal en veiligheid
Post Reply
Virens
Nieuw
Nieuw
Posts: 4
Joined: 24 Dec 2010, 21:42

Vandaag werken aan morgen voor boomverzorgers

Post by Virens »

Goedemorgen Rinus,

In navolging van ons contact en jouw email, waarin je aangaf mee te willen doen met het onderzoek “Vandaag werken aan morgen voor boomverzorgers”, stuur ik je het formulier dat je kunt gebruiken om jouw gegevens aan ons te verstrekken. Hierna zullen wij jou benaderen voor deelname aan Werken in Balans en een code uitgeven om onder deze code de werkvermogensmonitor in te vullen.

Je kunt je gegevens digitaal toezenden aan P.Bruis@Stigas.nl
Of per post aan Stigas Servicedesk, T.a.v. P. Bruis, Postbus 32, 2300 AA Leiden.

Ik hou ons nog steeds aanbevolen voor extra deelnemers, echter wel in een tijdsbestek van de komende twee weken!

Bij voorbaat hartelijk dank voor jouw medewerking.
Met vriendelijke groeten,
Marieke van Esveld
Virens
Nieuw
Nieuw
Posts: 4
Joined: 24 Dec 2010, 21:42

Re: Vandaag werken aan morgen voor boomverzorgers

Post by Virens »

Beste boomverzorgers,

Even voorstellen:
Rinus Jansen, eigenaar van Virensgroenservice snoei-en boomverzorging uit Barneveld.
Daarnaast geef ik part-time les op het Groenhorstcollege, het vak groen aan de hoveniersopleiding en Biologie.

Bij ons op school heeft Stigas onlangs voorlichting gegeven. Zij gaan een nieuw onderzoek uitvoeren t.a.v. werkomstandigheden van boomverzorgers. Als er mensen zijn die mee willen doen dan is het mogelijk om je via de mail aan te melden. Je krijgt zelf een overzicht van de resultaten.

groeten Rinus
Post Reply