Diefstal

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
User avatar
Treebo
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 115
Joined: 27 Jul 2010, 22:57
Location: Swalmen
Contact:

Re: Diefstal

Post by Treebo »

boomwerk bilthoven wrote:Hee mannen,

We gaan met een heel leger lijkt het op ;)
Hat was in eexterveense Kanaal in het noorden van het land. Ik heb inmiddels een MS 880 van em teruggekocht en daarmee gaat de verzekeraar aan het werk. Ik ben na jouw post MAL nog even bij de politie langs geweest, niet heel veel wijzer geworden.

Het klopt idd dat er niet altijd een hele of dader kan worden aangewezen en blijkbaar sta je dan met geen poot op de grond......op geen poot om op te staan.

cheers
Maar weet je zelf wel of dit de dader of de heler was. Of heeft hij jou verteld hoe hij eraan kwam. Ik heb een persoon gevonden op die woonplaats met meerdere stihl spullen in de aanbieding.
Ik neem aan dat er in zo'n korte tijd niet heel veel tussenpersonen tussen zitten?
Ik snap dat je geen poot hebt om op te staan maar vind het wel interessant om te weten :?
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Diefstal

Post by treespotter »

Kom nou toch jongens. Iemand die op internet jou gestolen motorzaag aanbied is niet te goeder trouw. Wanneer jij zo snel weer van jou aankoop af wil dan is dit geen zuivere koffie.
Ik meen het hoor. De volgende keer gaan wij die zagen met een klein legertje boomverzorgers terughalen. Wil hij die zagen niet uit handen geven, dan nemen wij ze wel uit handen. :evil:
Marc
Treehugger
Treehugger
Posts: 271
Joined: 30 Nov 2009, 05:12
Contact:

Re: Diefstal

Post by Marc »

Nou jongens, toeval bestaat niet zou je zeggen, maar de in Rotterdam gestolen ms880 van mijn collega dook ook via marktplaats in Groningen op.

Wat Treehugger voorstelt, hebben wij ook nog een moment overwogen omdat we 100% zekerheid hadden dat het zijn zaag was.
Echter, hoe gek het ook klinkt, als het anders uitpakt dan je verwacht, loop je het risico voor diefstal opgepakt te worden, al zijn het je eigen spullen. Daarbij, met twee man op en neer naar Groningen, 10 uur onderweg voor een oude zaag en de kans op problemen...Hij heeft verlies genomen en een nieuwe gekocht.

Edit: inderdaad bedoelde ik Treespotter en niet Treehugger :-)
Last edited by Marc on 20 Jan 2012, 00:55, edited 1 time in total.
Image
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Diefstal

Post by treespotter »

Ik denk dat je mij bedoelt Mal. Treespottert, niet Huggert. :wink:
Wanneer het om mijn zaag zou gaan dan zou ik dat risico wel willen lopen om opgepakt te worden. Ik denk dat dat wel mee zal vallen als het spreekwoordelijke puntje bij het paaltje komt.
Eexterveensekanaal is nog net geen Groningen Mal, maar was dat voor jullie zaag ook de 'vindplaats'?
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Diefstal

Post by ludovanmil »

MAL wrote:Nou jongens, toeval bestaat niet zou je zeggen, maar de in Rotterdam gestolen ms880 van mijn collega dook ook via marktplaats in Groningen op.

Wat Treehugger voorstelt, hebben wij ook nog een moment overwogen omdat we 100% zekerheid hadden dat het zijn zaag was.
Echter, hoe gek het ook klinkt, als het anders uitpakt dan je verwacht, loop je het risico voor diefstal opgepakt te worden, al zijn het je eigen spullen. Daarbij, met twee man op en neer naar Groningen, 10 uur onderweg voor een oude zaag en de kans op problemen...Hij heeft verlies genomen en een nieuwe gekocht.
Met 100% zekerheid had ik er een uitje naar Groningen van gemaakt samen met een 'foute' kleerkast / vriend / kennis. Een mens wil toch ook genoegdoening nietwaar !? :wink:

By th way......Was vandaag bij 1 van mijn dealers (merk D) daar hadden ze ook weer een hele aangangwagen met machines gejat, aanhangwagen is in Eindhoven teruggevonden. Wie werkt er nu met die machines vraag ik me dan af ?
boomwerk bilthoven
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 54
Joined: 25 Dec 2011, 17:23

Re: Diefstal

Post by boomwerk bilthoven »

[Maar weet je zelf wel of dit de dader of de heler was. Of heeft hij jou verteld hoe hij eraan kwam. Ik heb een persoon gevonden op die woonplaats met meerdere stihl spullen in de aanbieding.
Ik neem aan dat er in zo'n korte tijd niet heel veel tussenpersonen tussen zitten?
Ik snap dat je geen poot hebt om op te staan maar vind het wel interessant om te weten :?[/quote]


Hee treebo,

De man die ze aanbied heeft een tuin machine zaak en ruilt veel zagen in en ook vanuit duitsland. Een "redelijk"aannemel;ijk verhaal. En zodoende voor de politie genoeg reden tezeggen dat ze er niets me kunnen.

Het is ook wat MAl zegt, een vriend van mij is advocaat en ik heb even met hem verlegt. Conclusie ze gaan halen met een legertje mannen schiet niks op en daarvoor kan je idd opgepakt worden. Opzich is wat wolter zegt ook waar (dan maar opgepakt;)
Al met al: het is weer superdruk, het is verweg, ik haal me waarschijnlijk een hoop gezeik op mn nek met weinig effect. Verlies pakken dus en dubbel zo hard knallen weer dit jaar!!

tot morgen
voor boom tuin en takkenwerk
Marc
Treehugger
Treehugger
Posts: 271
Joined: 30 Nov 2009, 05:12
Contact:

Re: Diefstal

Post by Marc »

treespotter wrote:Ik denk dat je mij bedoelt Mal. Treespottert, niet Huggert. :wink:
Wanneer het om mijn zaag zou gaan dan zou ik dat risico wel willen lopen om opgepakt te worden. Ik denk dat dat wel mee zal vallen als het spreekwoordelijke puntje bij het paaltje komt.
Eexterveensekanaal is nog net geen Groningen Mal, maar was dat voor jullie zaag ook de 'vindplaats'?
Ik bedoelde jou dus ja :-)

Ik weet niet meer wat de woonplaats was, het is een jaar geleden inmiddels.
Image
Post Reply