kettingzaag zonder schaamte

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
Post Reply
dave1975
Nieuw
Nieuw
Posts: 48
Joined: 20 Nov 2011, 20:30

kettingzaag zonder schaamte

Post by dave1975 »

:shock: iemand intresse :lol: ben deze tegengekomen op het net
http://www.2dehands.be/bouw/gereedschap ... ettingzaag
caveman
Nieuw
Nieuw
Posts: 22
Joined: 24 Aug 2010, 14:18

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by caveman »

Het word een echte plaag, een maand of 2 geleden stopt er een bestelwagen aan mijn deur. En de man stapte uit en vroeg dat ik de bouw werkte, ik zei ja :wink: Azo zei hij ik verkoop iets dat je goed kan gebruiken in de bouw.
Hij toonde de kettingzaag en ik zei dat ik geen chinese Stihl moet hebben. En dat het tijd is voor te vertrekken of ik zit met mijnen 880 achter hem :lol:
User avatar
NannoB
Treehugger
Treehugger
Posts: 483
Joined: 28 Dec 2009, 10:40
Location: Bennekom
Contact:

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by NannoB »

luxe zaag hoor.. proest...
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by treespotter »

Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal even op het knopje "meld misbruik" rechtsonder in de advertentie drukken. Dan kun je in de opmerking aangeven dat het hier gaat om een illegale Chinese kopie van een beschermd merkproduct.
boomgnoom
Treehugger
Treehugger
Posts: 622
Joined: 07 May 2011, 00:32
Location: velp

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by boomgnoom »

caveman wrote:Het word een echte plaag, een maand of 2 geleden stopt er een bestelwagen aan mijn deur. En de man stapte uit en vroeg dat ik de bouw werkte, ik zei ja :wink: Azo zei hij ik verkoop iets dat je goed kan gebruiken in de bouw.
Hij toonde de kettingzaag en ik zei dat ik geen chinese Stihl moet hebben. En dat het tijd is voor te vertrekken of ik zit met mijnen 880 achter hem :lol:
hee caveman ,
waarom gelijk die man achterop zitten ??
gewoon schieten helpt ook :lol: :lol:
the shooting gnome
victim of gnomebashing
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by ludovanmil »

:lol:
kijk....je opwinden, schieten, dreigen met een kettingzaag. Mij allemaal best, iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt wat mij betreft. Maar als je op je gemak naar de auto loopt en even , opvallend !, het kenteken van de betreffende man noteert, zal hij vanzelf inzien dat het tijd is dat hij vertrekt. Kost minder energie en ergenis ( is ook energie) :wink:
boomgnoom
Treehugger
Treehugger
Posts: 622
Joined: 07 May 2011, 00:32
Location: velp

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by boomgnoom »

ludovanmil wrote::lol:
kijk....je opwinden, schieten, dreigen met een kettingzaag. Mij allemaal best, iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt wat mij betreft. Maar als je op je gemak naar de auto loopt en even , opvallend !, het kenteken van de betreffende man noteert, zal hij vanzelf inzien dat het tijd is dat hij vertrekt. Kost minder energie en ergenis ( is ook energie) :wink:
waarom heb jij altijd gelijk !!!!!!!!
the disappointed your right gnome
victim of gnomebashing
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by boomverzorgingbruno »

@ludo en wat als dat kenteken ook van namaak chinese kwaliteit is .
een tipje : als zulke mensen de werf op komen kan je beter ze weg jagen want dikwijls is dit ook nog eens prospectie voor hun volgende lading nieuwe machines.
laat een oen niet zomaar doen !
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by ludovanmil »

boomgnoom wrote:
ludovanmil wrote: kijk....je opwinden, schieten, dreigen met een kettingzaag. Mij allemaal best, iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt wat mij betreft. Maar als je op je gemak naar de auto loopt en even , opvallend !, het kenteken van de betreffende man noteert, zal hij vanzelf inzien dat het tijd is dat hij vertrekt. Kost minder energie en ergenis ( is ook energie) :wink:
waarom heb jij altijd gelijk !!!!!!!!
the disappointed your right gnome
En bedankt !
heb ik jou dan nog nooit gelijk gegeven :shock:
al is het maar voor de vorm....
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by ludovanmil »

boomverzorgingbruno wrote:@ludo en wat als dat kenteken ook van namaak chinese kwaliteit is .
een tipje : als zulke mensen de werf op komen kan je beter ze weg jagen want dikwijls is dit ook nog eens prospectie voor hun volgende lading nieuwe machines.
daar heb je wel een punt Bruno !
trouwens....goed geslapen in Houten ?
kijk Gnoompie, zie je wel dat ik anderen ook gelijk kan geven !?
dave1975
Nieuw
Nieuw
Posts: 48
Joined: 20 Nov 2011, 20:30

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by dave1975 »

ik heb de volle 850 euro geboden :lol: en wie weet kan ik op de terugweg van het werk wel eens langsgaan :mrgreen:
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by boomverzorgingbruno »

@ludo super geslapen geen geweerschoten gehoord of andere dingen dus een gewoon nachtje
laat een oen niet zomaar doen !
caveman
Nieuw
Nieuw
Posts: 22
Joined: 24 Aug 2010, 14:18

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by caveman »

boomgnoom wrote:
caveman wrote:Het word een echte plaag, een maand of 2 geleden stopt er een bestelwagen aan mijn deur. En de man stapte uit en vroeg dat ik de bouw werkte, ik zei ja :wink: Azo zei hij ik verkoop iets dat je goed kan gebruiken in de bouw.
Hij toonde de kettingzaag en ik zei dat ik geen chinese Stihl moet hebben. En dat het tijd is voor te vertrekken of ik zit met mijnen 880 achter hem :lol:
hee caveman ,
waarom gelijk die man achterop zitten ??
gewoon schieten helpt ook :lol: :lol:
the shooting gnome

:mrgreen:
boomwerk bilthoven
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 54
Joined: 25 Dec 2011, 17:23

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by boomwerk bilthoven »

Als ik ze op marktplaats tegenkom meld ik idd productmisleiding, echter je bent ook wel een tamme idioot als je niet verder kijkt dan je neus lang is en zo'n zaag koopt in de veronderstelling dat je een echte koopt.

Ja ik weet het zijn leken, maar dan nog hoef je niet dom te zijn!

enne bij mij is ook een keer zo's jipsy verkoper gekomen. 3 kwartier aan de praat gehouden en toen gezegt dat het een idioot was...not amused :mrgreen:
voor boom tuin en takkenwerk
dave1975
Nieuw
Nieuw
Posts: 48
Joined: 20 Nov 2011, 20:30

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by dave1975 »

boomwerk bilthoven wrote:Als ik ze op marktplaats tegenkom meld ik idd productmisleiding, echter je bent ook wel een tamme idioot als je niet verder kijkt dan je neus lang is en zo'n zaag koopt in de veronderstelling dat je een echte koopt.

Ja ik weet het zijn leken, maar dan nog hoef je niet dom te zijn!

enne bij mij is ook een keer zo's jipsy verkoper gekomen. 3 kwartier aan de praat gehouden en toen gezegt dat het een idioot was...not amused :mrgreen:

wel ik veronderstel ook wel als iemand bereid is van 850 euro te geven voor een machiene dat hij dan ook daadwerkelijk weet met wat hij bezig is,
ik heb ook misbruik gemeld maar of daar iets aan zal veranderen da weet ik niet.
ik heb het geluk nog niets gehad van zo iemand op bezoek te krijgen :mrgreen:

grtz
User avatar
Peterke
Treehugger
Treehugger
Posts: 264
Joined: 03 Aug 2010, 08:44
Location: Tremelo

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by Peterke »

boomverzorgingbruno wrote:@ludo en wat als dat kenteken ook van namaak chinese kwaliteit is .
een tipje : als zulke mensen de werf op komen kan je beter ze weg jagen want dikwijls is dit ook nog eens prospectie voor hun volgende lading nieuwe machines.
Beter is nog om er ergens mee af te spreken omdat je "nu geen geld bij hebt" of zo, en dan haal je er de politie bij.
Heb ik in het verleden eens gedaan met een man die reclame aanbood in het boekje van de politie. Daags nadien afgesproken op de volgende werf, maar met politie die in burger aanwezig was. Het was een oplichter!
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: kettingzaag zonder schaamte

Post by ludovanmil »

:lol:
had ik maar een dubbelbaan ! en boomverzorger....en plisie. dan.... :?
Post Reply