Beste Mal,MAL wrote:beste administrators,
Ik vind het helaas helemaal niks en een enorme achteruitgang eerlijk gezegd...
Ik kon voorheen op mijn iPad perfect op Treehugs.nl surfen, zittend in mijn gemakkelijke stoel.
Nu krijg ik, elke keer als ik een link aanklik op de site, de vraag of ik een speciale app wil aanschaffen a € 2,39...en dat wil ik helemaal niet omdat het reeds perfect werkte zonder app.
Ik ben nu min of meer gedwongen geld uit te geven voor een minder goed alternatief, of voortaan weer op de computer in mijn kantoor treehugs te bezoeken. Achteruitgang dus.
Kunnen jullie overwegen de zaak terug te draaien naar de situatie zoals deze was? Wie heeft het nou immers nodig om overdag onder werktijd mobiel op treehugs te kunnen..?
Volgens de meerderheid zou het fijn zijn er een beter bekijkbare versie zou komen voor de mobiel en dus ook voor de "pat"
Tevens zijn er de meeste gebruikers er op het moment ook heel blij mee, omdat het prettig werkt op hun smartPhone of LapTap

Om dat jij nu geen 2,39 euro wil betalen om Treehugs op jouw "pat" te kunnen bekijken, dat is toch echt jouw probleem.
Wij van Team Treehugs bieden jouw geheel vrijwillig en kostenloos een forum aan, waar jij als gebruiker mag genieten van de voor en de nadelen van de vooruitgang op internet. Wij hebben er ook niet om gevraagd dat Appel de iPhone uitbracht, maar als je wilt klagen mag je dus een mooie brief naar Appel schrijven.
Als wij eerder met deze App waren dan jij met je "tap" had je dit niet geschreven.
Ps. kom naar de LB wedstrijden 2012, krijg je van mij persoonlijk 2 biertjes, kan je de kosten besparing in je nieuwe App steken

No hard feelings!