EPR.

Discussie en vragen over alle onderwerpen behalve materiaal en veiligheid
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: EPR.

Post by treespotter »

Financieel Kim.
Waar koop jij jou product in? Bij de Belgische importeur? Vast niet. Dat zal zeker iemand zijn die tot zijn nek in de "H" zit.
Nogmaals, ik zeg niet dat de producten slecht zijn en je hebt mij al helemaal nooit horen zeggen dat er verslavende middelen in zitten!

Jullie hebben een beetje in stock. Houden zo. Hou de lijntjes duidelijk.
User avatar
R Schra
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 219
Joined: 24 Oct 2007, 11:41
Location: Zeeuws-Vlaanderen

Re: EPR.

Post by R Schra »

Mijn verlichting was elke avond bij een boer op zijn koer even onder de 'douche' recht na het werk. En vaak ook tussen de middag even. De Aa (= riviertje) was ook goed verkoelend. :mrgreen:

Heb op het eind wel 2 weken thuis gezeten en ben tegenwoordig ziek als ik ze maar zie. Gelukkig in het zeeuwse nog geen last. Eiken zijn hier niet teveel.
Ronald,

European nogwat
gabbel
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker
Posts: 157
Joined: 11 Jul 2008, 20:44

Re: EPR.

Post by gabbel »

Wolter,

Respect voor jou mening.
Maar denk dat de meeste boomverzorgers niet in het piramide verhaal van "H" zullen trappen.
En zo wel kunnen wij daar weinig aan veranderen omdat dit dan 'meestal' een wel overwogen beslissing van de persoon zal zijn.
Het enige wat ik wilde aangeven was dat het erg verkoelde en hiermee de jeuk sterk verminderde.
Heeft in het totaal twee dagen geduurd voordat de jeuk weg was maar dit was sneller dan alle andere middeltjes die ik voorgeschoteld heb gekregen.
Toch blijft 1 ding in mijn ogen het beste werken als je last hebt van die haartjes en dat is lekker koud douchen.
En by the way die chocola is toch niet te vreten hoe gratis we hem ook krijgen (Het is een klant van Frank zijn werkgever nl :lol: )
als ik dat bovenste blaadje nou eens was, wat een uitzicht had ik dan
Post Reply