Nieuwe Edelrid helm te koop!

Op zoek naar een nieuwe stokzaag of nog 1800 liter bio-olie liggen?

Moderator: geert7

Post Reply
tarzan
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 142
Joined: 15 May 2006, 18:33
Location: amstelveen
Contact:

Nieuwe Edelrid helm te koop!

Post by tarzan »

Nieuwe Edelrid klim/zaag helm te koop!

beste Treehuggers

IK heb in de aanbieding

een splinternieuwe nooit gebruikte helm van edelrid in de kleur lichtblouw, kaartjes hangen er nog aan, geproduceerd in het 4e kwartaal van 2007. Je kunt hem met of zonder gehoorbescherming kopen (gehoorbescherming Zwaarste klasse Peltor Optime 3 (de zwart met rode!))
Is niks mis mee maar per ongeluk dubbel besteld en vervolgens de verkeerde kleur blauw gekregen, en speciale bestellingen kunnen daar nu eenmaal niet retour???

Kortom Nieuw baasje gezocht je geeft er maar voor wat het je waard is want het is zonde om hem maar over datum te laten worden bij mij in de kast!.

ter indicatie NIeuwprijs is ongeveer 45 euro voor helm en 30 voor gehoorbescherming

Attachments
helm.jpeg
helm.jpeg (19.99 KiB) Viewed 8932 times
groet van Tarzan
User avatar
honda_power
Treehugger
Treehugger
Posts: 293
Joined: 16 Nov 2008, 16:34
Location: warmenhuizen

Post by honda_power »

heb je hem nog liggen bied 50euro ex verzendkosten
tarzan
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 142
Joined: 15 May 2006, 18:33
Location: amstelveen
Contact:

helmpies

Post by tarzan »

Ik heb de helm geparkeerd bij www.safetygreen.nl. je kunt daar van alles kopen (vanaf nu dus ook een lichtblouwe edelrid helm) maar nog veel meer. en speciaal bestelde spullen kunnen bij deze firma vaak wel retour! want zoals Evert het zij: ""daar vinden wij vast wel een nieuw baasje voor!"" Jongens van Safety Green Edward en Evert Top! Lof en Super!



Frans
groet van Tarzan
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Tjonge, Frans,
Hoeveel is er geschoven voor het maken van zoveel reclame... 8)






Desalniettemin haal ik mijn spullen daar ook, zo, mag ik ook wat vangen :wink:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
tarzan
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 142
Joined: 15 May 2006, 18:33
Location: amstelveen
Contact:

Ik vang NIETS!!!!

Post by tarzan »

IK ben alleen nogal over de zeik van dat verkeerd bestellen en dan mij met een ongewenste helm opzadelen en niet terugneem verhaal!!!!!!
groet van Tarzan
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

OK, Frans, duidelijk.

Maar wie betaalt je dan om deze negatieve reclame te maken...?
:wink:

Nee, geintje, laten we dit STER-blok maar even afsluiten...!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Post by Tamil »

Nee hoor,
begin het net leuk te vinden, Ik heb zelf ook wel eens nare ervaringen gehad en zou dat gewoon op de site kunnen zetten

Maargoed Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie nog meer de firma .......... een warm hart toe draagt !?

Ik vind persoonlijk dat ze best op de hoogte mogen zijn, dat het er soms even aan ontbreekt, en dat zij hier zelf van kunnen leren!
Last edited by Tamil on 01 Dec 2008, 19:12, edited 2 times in total.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Hé jongens. Noem het beestje bij de naam of ga met elkaar PMen.
Ik denk niet dat de andere Huggers zitten te wachten op van die halve beschuldigingen en ik denk dat jullie zelf ook niet aangezien willen worden voor een stelletje :cry: baby's
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Post by Tamil »

:? He jongens,
Dat wat ik hierboven zij is zeker niet verkeerd bedoeld, maar juist om het een en ander naar de materiaal verkopende partijen duidelijk te maken, het enige wat wij hier op treehugs hier nu doen is duidelijk maken dat er soms een andere strategie moet worden toegepast klanten te vriend te houden,

Je mag hier positieve dingen vertellen op de site, maar ook negatieve, het is in dit geval ook zeker niet op een persoon maar op bedrijven gericht! En ik zal jullie vertellen dat ik graag zou willen horen als ik het niet goed zou doen met mijn berdrijf Betuwe Boomverzorging!

Om een bedrijf niet geheel bij de naam te noemen lijkt mij vrij logies want het is niet de bedoelling met deze discussie, nieuwe klanten die nog niet zo lang binnen het groen meedraaien voor deze bedrijven weg te jagen.

Ik zocht meer naar een, ik heb ooit eens meegemaakt dat....................

En misschien is het handig als de mensen die in deze materialen branche zitten zich er bij dit topic even buiten houden en er iets van opsteken!


Ik ga het een en ander aanpassen hierboven, en kunnen we hier gewoon verder over bomen :wink:
User avatar
Alexander
Moderator
Moderator
Posts: 464
Joined: 26 Apr 2006, 18:27
Location: Haarlem
Contact:

Post by Alexander »

De laatste tijd heb ik geen problemen meer gehad met met leveringen, maar dit komt waarschijnlijk ook omdat ik bijna alles bij 1 materiaal dealer haal.
Persoonlijk vind ik dat iedereen die zich verbonden voelt met www.treehugs.nl zijn materiaal bij de sponsoren koopt, want zij zorgen er immers voor dat www.treehugs.nl nog steeds online is.

Dus hou het lekker bij deze 3....
User avatar
Thijs
Moderator
Moderator
Posts: 751
Joined: 24 Apr 2006, 23:07
Location: Hoogeveen
Contact:

Post by Thijs »

" we gaan een beetje offtopic "
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
Post Reply