Stage of IBO?

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
Jon
Nieuw
Nieuw
Posts: 2
Joined: 26 Dec 2011, 13:05

Stage of IBO?

Post by Jon »

Dag allemaal,
Mijn naam is Jon, ik ben 23, woon in Leuven en zit nu in mijn 2de jaar van de cursus boomverzorging bij Inverde in Hoeilaart. Ik ben al lange tijd hier aangemeld op het forum, maar liet tot nu toe nog niet veel van me weten, ik keek vooral rond :)
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een job in de boomverzorging, maar dat is nogal moeilijk met weinig praktijkervaring, daarom zou ik graag eens zoeken wat de mogelijkheden zijn om een stage of een ibo-contract te doen bij een boomverzorger.
Weten jullie hoe dit in zijn werk gaat? Kennen jullie plaatsen waar ik stage kan lopen dichtbij Leuven?
Groeten,
Jon
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: Stage of IBO?

Post by boomverzorgingbruno »

Jon wrote:Dag allemaal,
Mijn naam is Jon, ik ben 23, woon in Leuven en zit nu in mijn 2de jaar van de cursus boomverzorging bij Inverde in Hoeilaart. Ik ben al lange tijd hier aangemeld op het forum, maar liet tot nu toe nog niet veel van me weten, ik keek vooral rond :)
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een job in de boomverzorging, maar dat is nogal moeilijk met weinig praktijkervaring, daarom zou ik graag eens zoeken wat de mogelijkheden zijn om een stage of een ibo-contract te doen bij een boomverzorger.
Weten jullie hoe dit in zijn werk gaat? Kennen jullie plaatsen waar ik stage kan lopen dichtbij Leuven?
Groeten,
Jon
hey jon ,

een stage kan altijd of met een studenten status kan je ook wel regelmatig mee. IBO ben ik zeer bang van geworden (voor de nl collega's In Bedrijf Opleiding) omdat je mensen gaat opleiden in je bedrijf wordt je nadien ook verplicht om deze mensen in vast dienst verband aan te nemen. Nu moet ik zeggen dat ik momenteel nog niet veel last heb van crissisen en andere. Maar als ik zo eens rond kijk op het internet dan merk ik dat vele van de collega's die wat groot zijn en middelgroot zijn. zeer veel geld aan google ads aan het geven zijn. dus ik vrees dat personeel op dit moment voor vele boomverzorgers een probleem gaat worden.
maar met het juiste statuut wil ik jou best wel eens meenemen .
laat een oen niet zomaar doen !
Post Reply