Wetgeving / regelgeving boomklimmen?
-
- Nieuw
Wetgeving / regelgeving boomklimmen?
Goedendag,
Voor een hobby van mij ben ik aan het boomklimmen geslagen.
En het is een kleine verslaving aan het worden.
Maar nu is mijn vraag is er een wetgeving / regelgeving over het beklimmen van bomen?
Het klimmen gebeurd puur op recreatieve wijze en er zullen geen werkzaamheden worden gedaan in de boom.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan wat antwoorden.
Masterchef
Voor een hobby van mij ben ik aan het boomklimmen geslagen.
En het is een kleine verslaving aan het worden.
Maar nu is mijn vraag is er een wetgeving / regelgeving over het beklimmen van bomen?
Het klimmen gebeurd puur op recreatieve wijze en er zullen geen werkzaamheden worden gedaan in de boom.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan wat antwoorden.
Masterchef
- treespotter
- Prinses Irene
Re: Wetgeving / regelgeving boomklimmen?
Nee hoor. De enige regelgeving waar jij jou als recreatief klimmer aan moet houden dat is dat jij altijd toestemming MOET vragen aan de boomeigenaar of je in zijn boom mag klimmen. Maar ja, regels zijn er om...
Als professioneel klimmers moeten wij aan allerlei regels voldoen, maar ook dat is in eerste instantie beperkt tot de te gebruiken materialen.

Als professioneel klimmers moeten wij aan allerlei regels voldoen, maar ook dat is in eerste instantie beperkt tot de te gebruiken materialen.
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Beste......
ik voel me altijd iets meer uitgenodigd te reageren als ik ook een naam zie. zo'n nickname is wel grappig
, maar daar is het ook wel mee gezegd al s je iemand helemaal niet kent. Kijk.....Treespotter kent iedereen, da's gewoon WOLTER
En daarbij is er hier volgens mij een goede gewoonte dat iemand zich even voorstelt. Of heb ik iets gemist ??
Groeten
Ludo van Mil
Den Dungen ( hier wel een beetje bekend
)
NB: dus.....wie ben je, waar woon je etc.
ik voel me altijd iets meer uitgenodigd te reageren als ik ook een naam zie. zo'n nickname is wel grappig

En daarbij is er hier volgens mij een goede gewoonte dat iemand zich even voorstelt. Of heb ik iets gemist ??

Groeten
Ludo van Mil
Den Dungen ( hier wel een beetje bekend

oh ja en je pincode ook graagludovanmil wrote:Beste......
ik voel me altijd iets meer uitgenodigd te reageren als ik ook een naam zie. zo'n nickname is wel grappig, maar daar is het ook wel mee gezegd al s je iemand helemaal niet kent. Kijk.....Treespotter kent iedereen, da's gewoon WOLTER
En daarbij is er hier volgens mij een goede gewoonte dat iemand zich even voorstelt. Of heb ik iets gemist ??![]()
Groeten
Ludo van Mil
Den Dungen ( hier wel een beetje bekend)
the money gnome( ik ben bekend )
victim of gnomebashing
en als je dan toestemming hebt , doe dan geen rotte peer na
the fresh fruit gnome
the fresh fruit gnome

victim of gnomebashing
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
he gnoompie,
jij hoeft je pincode etc. niet door te geven.....jou kennen we inderdaad wel !
en wat moet die jongen nu met een rotte peer ??
jij hoeft je pincode etc. niet door te geven.....jou kennen we inderdaad wel !
en wat moet die jongen nu met een rotte peer ??

ludovanmil wrote:Beste......
ik voel me altijd iets meer uitgenodigd te reageren als ik ook een naam zie. zo'n nickname is wel grappig, maar daar is het ook wel mee gezegd al s je iemand helemaal niet kent. Kijk.....Treespotter kent iedereen, da's gewoon WOLTER
En daarbij is er hier volgens mij een goede gewoonte dat iemand zich even voorstelt. Of heb ik iets gemist ??![]()
Groeten
Ludo van Mil
Den Dungen ( hier wel een beetje bekend)
ja man zeg gewoon ff wie je bent is wel zo netjes haha....... of ben je robert kranenburg die kookgeitebreier!?!?!?
Volg de weg van de minste weerstand.........
-
- Nieuw
Ik ben Piet en klim voor mijn plezier.
Toch jammer sla er een vraag gesteld wordt dat er niet normaal een antwoord komt.
Ook al is de persoon nog onbekend.
Misschien als ik gewoon een antwoord had gekregen dan had ik me voor gesteld.
En meer info op het forum zou gaan zoeken.
Piet
Toch jammer sla er een vraag gesteld wordt dat er niet normaal een antwoord komt.
Ook al is de persoon nog onbekend.
Misschien als ik gewoon een antwoord had gekregen dan had ik me voor gesteld.
En meer info op het forum zou gaan zoeken.
Piet
Piet, met het eerste antwoord is je vraag beantwoord. Een prima, heel normaal antwoord.
En de rest, tja, daar vraag je een beetje om door zo'n login naam te kiezen...
En wij mogen toch ook een beetje lol hebben 
En de rest, tja, daar vraag je een beetje om door zo'n login naam te kiezen...

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- ludovanmil
- Diehard Treehugger

Piet zien we niet!
Pietje wel, die blijft altijd goed gehumeurd

Piet van de vraag.....heeft digitale tenen waar je snel op gaat staan, jammer dan jonguh!
- treespotter
- Prinses Irene
Nou Piet, graag gedaan jongen.Masterchef wrote:Toch jammer sla er een vraag gesteld wordt dat er niet normaal een antwoord komt...
...Misschien als ik gewoon een antwoord had gekregen dan had ik me voor gesteld...
Het is misschien niet het antwoord wat jij had verwacht, maar zoals Pietje al zei, hij beantwoord jou vraag volledig! Niets meer, niets minder.
Op dit forum zijn voornamelijk professioneel boomverzorgers actief. Na de zoveelste vergelijkbare vraag van een hobbyklimmer kun je niet van iedereen hier verwachten dat er serieus wordt geantwoord. Helemaal niet wanneer jou vraag al beantwoord is en jij het blijkbaar niet nodig vind om daarop te reageren!
Succes met het boompjeklimmen.
- treespotter
- Prinses Irene
Misschien zou een slotje hier niet misstaan. De vraag is gesteld, het antwoord is gegeven en de vraagsteller heeft gereageerd.
Nee hoor, laat maar open. Wij hoeven hier per slot van rekening niet meer te reageren.

Nee hoor, laat maar open. Wij hoeven hier per slot van rekening niet meer te reageren.