Hoi!
Iemand ervaring met Aequor?
Zojuist belde aanstaande stagiair op dat ik lid moet zijn van Aequor, en hij begint over twee weken. Andere stagiairs hadden dat niet nodig... Is het reeel om binnen twee weken leerbedrijf te "worden"? Ik heb het aanmeldingsformulier verstuurd, maar er schijnt iemand langs te komen voor je "erkenning"...
Aequor
Aequor
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Ik ben al sinds 2002 aequor erkend leerbedrijf, en heb sindsdien ook geen stagiaire meer gehad (helaas).
Waarschijnlijk omdat ik ietwat veel eis van stagelopers (zonder motorzaagpapieren mogen ze hier geen stage lopen).
Maar ja....
Aequor eist van een leerbedrijf dat de opleider de stageloper goed kan instrueren, dus meestal is een cursus hiervoor nodig die gaat over communicatie met leerlingen. Daarnaast zijn er enkele andere eisen, zoals risico inventarisatie, e.d.
Aequor doet verder vrij weinig als jaarlijks zijn bedrijven nalopen en erkenningen controleren. Als je een aantal jaren geen stagiaires hebt dan trekken ze de erkenning ook vrolijk weer in..... ga ik dit jaar meemaken, denk ik. Maar ga daar wel tegenin, ik kan er niets aan doen dat ik zo verdomd lastig zit voor reis van stagiares naar hiertoe....
succes peter
groeten wouter
Waarschijnlijk omdat ik ietwat veel eis van stagelopers (zonder motorzaagpapieren mogen ze hier geen stage lopen).
Maar ja....
Aequor eist van een leerbedrijf dat de opleider de stageloper goed kan instrueren, dus meestal is een cursus hiervoor nodig die gaat over communicatie met leerlingen. Daarnaast zijn er enkele andere eisen, zoals risico inventarisatie, e.d.
Aequor doet verder vrij weinig als jaarlijks zijn bedrijven nalopen en erkenningen controleren. Als je een aantal jaren geen stagiaires hebt dan trekken ze de erkenning ook vrolijk weer in..... ga ik dit jaar meemaken, denk ik. Maar ga daar wel tegenin, ik kan er niets aan doen dat ik zo verdomd lastig zit voor reis van stagiares naar hiertoe....
succes peter

groeten wouter
- climb fast, move slow -