Na lang wachten wetgeving omtrent de BIG SHOT
Re: Na lang wachten wetgeving omtrent de BIG SHOT
Gooien met je kadaver!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
- treespotter
- Prinses Irene
Er zijn mensen die van het ombrengen van een ander hun werk hebben gemaakt.awsniper24 wrote:Een wapenwet moet streng zijn, maar mag niet ten koste zijn van de werkende mens.
Bij het opstellen van regeltjes zou je heel veel uitzonderingen kunnen opvoeren. Je zou die uitzonderingen ook gewoon aan de wet kunnen laten voldoen. Helaas valt de Bigshot dus binnen de wet.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
respect voor de eerste huurmoordenaar met een big shot.
laat een oen niet zomaar doen !
- treespotter
- Prinses Irene
Jij bent net iets te vaak met graafmachines in de weer Bruno. Volgens mij probeer jij je van heel veel 'bewijsmateriaal' te ontdoen.

- wes houtboer
- " De Flik "
Dit riekt naar een opstartend onderzoektreespotter wrote:Jij bent net iets te vaak met graafmachines in de weer Bruno. Volgens mij probeer jij je van heel veel 'bewijsmateriaal' te ontdoen.![]()

salutantibus et vade scandens
- treespotter
- Prinses Irene
vijfentwintig rechercheurs. Minstens.
Ploeg die tuinen maar weer om. Haal de warmtebeeldcamera's maar weer uit de kast.

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger

gelukkig niemand die aan de snipperaar denkt
laat een oen niet zomaar doen !
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
doet me denken aan de fantastische film Fargo, (misdaadverhaal met een dikke knipoog) daar zit aan het eind van de film een luguber stukje in waarin een schurk zijn 'maat' door een kleine versnipperaar aan het draaien is.... verder een film waar je met plezier naar kijkt hoor 

Begrijp ik dat goed dat de politie bij verlofhouders van de BigShot thuis is geweest voor controle? Ik heb een verlof voor dat ding, maar bij het aanvragen vertelden ze me dat ze voor een katapult geen controles uitvoeren.
Note1: ik heb een verlof omdat ik 'm aangekleed aangekleed heb met laser en trekker.
Note2: goed werpen met werpzakje is een kunst op zich, maar de BigShot wint als je dwars door waterloten wilt schieten.
Note1: ik heb een verlof omdat ik 'm aangekleed aangekleed heb met laser en trekker.
Note2: goed werpen met werpzakje is een kunst op zich, maar de BigShot wint als je dwars door waterloten wilt schieten.
boom7 - advies - verwijderen - snoeien - stormhout - wij zijn de aap