Treehugs in een nieuw jasje
Treehugs in een nieuw jasje
Het vertrouwde uiterlijk zal morgen donderdag 16 mei 2013 worden veranderd naar een wat hipper en frisser uiterlijk.
-Hier en daar zijn er wat kleine aanpassingen en meer mogelijkheden op de site.
-Een link zal zich in een nieuw venster openen zodat je niet meer op vorige hoeft te drukken.
-De sponsors en adverteerders krijgen wat meer adem (ruimte)
-Oftewel het geheel zal een wat rustigere uitstraling krijgen
Heb je ideeën op of aanmerkingen over de (nieuwe) site? Stuur dan even een mailtje
Vriendelijke groeten
Tamil
-Hier en daar zijn er wat kleine aanpassingen en meer mogelijkheden op de site.
-Een link zal zich in een nieuw venster openen zodat je niet meer op vorige hoeft te drukken.
-De sponsors en adverteerders krijgen wat meer adem (ruimte)
-Oftewel het geheel zal een wat rustigere uitstraling krijgen
Heb je ideeën op of aanmerkingen over de (nieuwe) site? Stuur dan even een mailtje
Vriendelijke groeten
Tamil
- treespotter
- Prinses Irene
Re: Treehugs in een nieuw jasje
Hè hè Tamil. Ik had ondertussen dat gevecht al opgegeven maar ik ben blij dat jullie dit toch eindelijk aan gaan passen.Tamil wrote:-Een link zal zich in een nieuw venster openen zodat je niet meer op vorige hoeft te drukken.

En er is nog een ergernis puntje aangepakt:
Het is niet meer mogelijk te registreren als in2the3 of boomfreubel1982.
Alleen normale namen worden nog toegelaten, dit om verschuiling en anoniem posten te voorkomen.
Ik wil dan ook vragen de mensen met nog een vreemde naam deze aan te passen?
» Hoe verander ik mijn instellingen?
Als je geregistreerd bent, worden al je gegevens opgeslagen in de database. Om ze te wijzigen moet je op de gebruikerspaneel link klikken (deze staat meestal bovenaan op de pagina, maar dit kan verschillen), daarna kun je jouw instellingen wijzigen.
» Wijzig registratiedetails
Op Treehugs heeft niemand iets te verbergen!
en daar is ie dan...
het nieuwe design!
Let op: het openen van urls in een nieuw venster is alleen van toepassing op nieuwe posts. Het is helaas niet mogelijk dit voor alle bestaande posts aan te passen.
het nieuwe design!
Let op: het openen van urls in een nieuw venster is alleen van toepassing op nieuwe posts. Het is helaas niet mogelijk dit voor alle bestaande posts aan te passen.
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
ff wennen......
Maar ziet er tot uit ! ruimetelijker zal ik maar zeggen !
en dan al die extramogelijkheden je zou bijna allerlei [wave=blue]onzinnige teksten[/wave]
gaan schrijven
Complimenten 1
Maar ziet er tot uit ! ruimetelijker zal ik maar zeggen !

en dan al die extramogelijkheden je zou bijna allerlei [wave=blue]onzinnige teksten[/wave]
gaan schrijven
Complimenten 1
- treespotter
- Prinses Irene
Tamil wrote: Het is niet meer mogelijk te registreren als in2the3 of boomfreubel1982.
Alleen normale namen worden nog toegelaten, dit om verschuiling en anoniem posten te voorkomen.
Ik wil dan ook vragen de mensen met nog een vreemde naam deze aan te passen?
Dit is voor mij geen invulveld Tamil. Hier staat Treespotter en kan dit niet aanpassen. Als jullie dat wel kunnen en willen (voor mij hoeft het niet hoor) zouden jullie dat dan kunnen veranderen in Wolter?
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Nee, Trees Potter mag best je naam blijven hoor Wolter 

- climb fast, move slow -
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Ziet er goed uit Tamil !!!!!
Een site die zeker in dit nieuwe jasje gezien mag worden
Een site die zeker in dit nieuwe jasje gezien mag worden

- climb fast, move slow -
Die ergernis is makkelijk op te lossen door de 'Shift-toets' in te drukken en de link aan te klikken... zo gaat ie steeds in een nieuw venster open.Admin1 wrote:Let op: het openen van urls in een nieuw venster is alleen van toepassing op nieuwe posts. Het is helaas niet mogelijk dit voor alle bestaande posts aan te passen.
ziet er goed uit!! maar wat ik nog mis is het kopje rechts waar het laatst ingepost is. die vond ik persoonlijk erg handig
maar verder TOP
maar verder TOP
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
Mijn eerste reactie was dat ik op een verkeerde site was aangekomen...! Mooie look, mooie indeling. Goed bezig!
Net als Thijs "nieuwe berichten", maar ook de knopjes "markeer als gelezen"... Zo blijft er natuurlijk altijd gesleuteld worden
Net als Thijs "nieuwe berichten", maar ook de knopjes "markeer als gelezen"... Zo blijft er natuurlijk altijd gesleuteld worden

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
idd heel netjes en ordelijk het stukje van de meeste recente berichte is wel handig ja
STIHL timbersports hope to get like jason
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
Thijs wrote:ziet er goed uit!! maar wat ik nog mis is het kopje rechts waar het laatst ingepost is. die vond ik persoonlijk erg handig
maar verder TOP
die mis ook een beetje thijs
laat een oen niet zomaar doen !
Even op forumoverzicht klikken en dan een beetje lager staat 'nieuwste berichten wergeven'.Thijs wrote:ziet er goed uit!! maar wat ik nog mis is het kopje rechts waar het laatst ingepost is. die vond ik persoonlijk erg handig
maar verder TOP
Of maak je vaste link bij je favorieten van deze url: http://www.treehugs.nl/forum/search.php ... d=newposts" onclick="window.open(this.href);return false; dan kom je er ook.
ABBC3_OFFTOPIC

Ik voel mij ineens heel erg aangesproken met vanwege mijn naam
Ikzelf kan dit helaas echt niet wijzigen in mijn profiel maar als iemand anders dit wel kan doen mag het veranderd worden in Hans, Hanz, Hanzz, of Hanzzz enz enz maak er maar iets moois van......

Ikzelf kan dit helaas echt niet wijzigen in mijn profiel maar als iemand anders dit wel kan doen mag het veranderd worden in Hans, Hanz, Hanzz, of Hanzzz enz enz maak er maar iets moois van......

Je hoeft geen eikel te zijn om in een boom te hangen...
Idd Thijs dit mis ik ook. Verder mooie nieuwe jas hoor.Werkt ook beter op de smartphone als eerst.Thijs wrote:ziet er goed uit!! maar wat ik nog mis is het kopje rechts waar het laatst ingepost is. die vond ik persoonlijk erg handig
maar verder TOP
Het 'actieve topics' linkje is opgelost.
Alle actieve topics van de laatste 7 dagen staan nu ook daadwerkelijk vermeld
Alle actieve topics van de laatste 7 dagen staan nu ook daadwerkelijk vermeld