Dit was mn eerste nkb dat ik alle dagen erbij was.Ipv bezoeker was ik dit jaar vrijwilliger bij de resque. Is toch anders als je zelf erbij betrokken bent dan dat je even gaat kijken
. Zelf heb ik een top weekend gehad.dank aan een ieder die hieraan heeft meegewerkt. Organisatie, vrijwilligers, sponsoren en deelnemers BEDANKT !!!
Tot volgend jaar.
Nederlandse boomklim-wedstrijden 2013
Re: Nederlandse boomklim-wedstrijden 2013
Ja jongens het wat weer een mooi feestje!
Zoals eerder gezegt, Super bedankt aan alle vrijwilligers en zeker ook aan de gast gemeente!
Super mooi plekje met erg mooie bomen!
[BBvideo 560,340]http://youtu.be/9h_TnLRNt2w[/BBvideo]
Zoals eerder gezegt, Super bedankt aan alle vrijwilligers en zeker ook aan de gast gemeente!
Super mooi plekje met erg mooie bomen!
[BBvideo 560,340]http://youtu.be/9h_TnLRNt2w[/BBvideo]
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Tuin&Landschap
NIEUWS
Harry Verbeek Nederlands kampioen boomklimmen
03-06-2013
Harry Verbeek is dit weekend in Alblasserdam Nederlands kampioen boomklimmen geworden.

De European Treeworker van Soontiëns Boomverzorging uit Alblasserdam onttroonde daarmee Walter Hak die jarenlang het Nederlandse boomklimmen domineerde.
Hak is achtvoudig nationaal kampioen en won de laatste vier edities op rij.
Net als vorig jaar werden Steven Ibelings tweede en Timo van der Bijl derde. Verbeek zal ons land volgend jaar vertegenwoordigen op het EK en het WK in Mexico.
© Tuin&Landschap
NIEUWS
Harry Verbeek Nederlands kampioen boomklimmen
03-06-2013
Harry Verbeek is dit weekend in Alblasserdam Nederlands kampioen boomklimmen geworden.
De European Treeworker van Soontiëns Boomverzorging uit Alblasserdam onttroonde daarmee Walter Hak die jarenlang het Nederlandse boomklimmen domineerde.
Hak is achtvoudig nationaal kampioen en won de laatste vier edities op rij.
Net als vorig jaar werden Steven Ibelings tweede en Timo van der Bijl derde. Verbeek zal ons land volgend jaar vertegenwoordigen op het EK en het WK in Mexico.
© Tuin&Landschap
Harry uit alblas en n foto van walter er bij haha
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
We zijn gewoon een grote familie