extra ervaring eventuele ploeg van twee man te huur

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
User avatar
Joris
Treehugger
Treehugger
Posts: 431
Joined: 03 Feb 2009, 16:04
Location: Sint Katelijne Waver (B)
Contact:

extra ervaring eventuele ploeg van twee man te huur

Post by Joris »

People,

Zoals ik op enkele andere topics al gesteld heb ben ik beginnend boomverzorger.
Ik ben nu het tweede jaar bezig met mijn zaak en stilaan begint de interesse van de klanten te komen, maar..
Net zoals phille volg ik de opleiding boomverzorger in Syntra Hasselt ter voorbereiding van ETW, we vinden hier echter niet ten volle de kennis die we zoeken.
Ik zou me bij deze dan ook als onderaannemer willen aanbieden voor boomwerken.
We zijn beide zelfstandigen,
Ikzelf ben van Sint - Katelijne - Waver nabij Mechelen. In regel werk ik samen met de Phille we kunnen dus als ploeg van twee functioneren, we zijn op elkaar ingewerkt en hebben al wel een aantal moeilijkere snoeiwerken gedaan maar het mag altijd wat meer zijn.
Ons werkgebied is redelijk groot, we zijn bereid van wel wat km's af te leggen.

Verder zijn we ook op zoek naar iemand die trekproeven kan doen voor ons.
wim
Nieuw
Nieuw
Posts: 21
Joined: 26 Dec 2007, 21:23
Location: Borchtlombeek

Post by wim »

Net als julie volg ik ook de cursus boomverzorging bij het syntra gent dan weliswaar en soms vind ik de lessen toch ook maar :cry: , Ik denk vooral veel zelfstudie en er zoveel mogenlijk mee bezig zijn is de enige manier om veel bij te leren , mocht je ooit eens iemand nodig hebben, je weet nooit ben nu ook 2 jaar in bijberoep bezig en ben van borchtlombeek ( andere kant van brussel)Om nog te antwoorden op je andere vraag, Aalsterse boomverzorging die doet trekproeven, Yves de Rhodere hij heeft vast wel een site.
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Post by KIMME »

Yves heeft spijtig genoeg geen site als ik me niet vergis... Maar hij is inderdaad wel bezig met trekproeven en het laatste dat ik ervan heb gehoord was dat hij nog aan het wachten was op het materiaal. Trekproeven zijn niet feilloos... kijk maar naar wat er in Tienen is gebeurd...
Uitvoerder van die proef daar was een nederlandse firma. En in mijn ogen heeft men daar de bal helemaal mis geslagen. Het heeft 5 minuten gescheeld (vijf minuten voor de middagpauze in een school) of anders waren er echt doden gevallen... Ik ben na een telefoontje van die directeur naar een collega waar ik toen ergens mee aan het werk was, direct naar daar gereden om een kijkje te gaan nemen... Verder ga ik er even niet op door, maar zonder meer...
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
wim
Nieuw
Nieuw
Posts: 21
Joined: 26 Dec 2007, 21:23
Location: Borchtlombeek

Post by wim »

www.stormtest.be, da is de site.
User avatar
Joris
Treehugger
Treehugger
Posts: 431
Joined: 03 Feb 2009, 16:04
Location: Sint Katelijne Waver (B)
Contact:

Post by Joris »

thx Wim
Post Reply