Filmpjes en foto's

Bespreek boeken, foto's, docu's, filmpjes, enzovoort.
Post Reply
ErikSint
Treehugger
Treehugger
Posts: 320
Joined: 14 Sep 2010, 17:07
Location: Bergeijk

Filmpjes en foto's

Post by ErikSint »

Niet omdat ik geert een veer in ze reet wil steken maar ik vind je site wel echt de bom.

vol met handige tips en mooi verzorgd

http://www.boom7.nl/boomverzorging/klim ... ieken.html
daar kun je boom op zeggen
User avatar
geert7
Treehugger
Treehugger
Posts: 548
Joined: 23 Sep 2014, 19:49
Location: Meppel
Contact:

Re: Filmpjes en foto's

Post by geert7 »

Leuk dat je (hier) laat weten dat je mijn site de moeite waard vindt. Het was veel werk, altijd fijn om te horen dat het de moeite waard was. Zal updates blijven posten. Heb al onderwerpen klaar liggen, onder andere een idee om bij het afbreken van bomen en dan vooral bij het eruit gooien van de kroon jezelf te verankeren door een strakke strop te maken van je klimlijn.

Ook een onderwerp: ik was deze week te gast bij de cursus boomverzorging van de Groene Welle: afbreken bomen met klimtechnieken, heb daar foto's en films gemaakt, daarvan wil ik een filmpje maken. Als dat af is... post ik hier uiteraard een link. Filmmateriaal verwerken kost altijd heul veul tijd.
boom7 - advies - verwijderen - snoeien - stormhout - wij zijn de aap
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Filmpjes en foto's

Post by ludovanmil »

ziet er inderdaad mooi uit man !
Zag nu ook dat er ook een ander truucje bestaat (dan ik ken) om vanaf de grond een cambiumsaver te instaleren. Maar evengoed vind ik dat ( ook) een crime :lol:
Maar verder is alles helder gedemonstreerd vooral door de vele foto's wordt het helder. Dit alles onder het motto:
Vertel het me en ik vergeet het.
Laat het me zien en ik onthoud het
Laat me meedoen en ik begrijp het ( dat laatste daar hebben we de LB voor en samenwerken met andere boomverzorgers)

succes met het maken van meer mooie plaatjes en klimmen vooral !
Post Reply