zebra carvingzaagblad

Op zoek naar een nieuwe stokzaag of nog 1800 liter bio-olie liggen?

Moderator: geert7

Post Reply
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Zebra carvingzaagblad

Post by Tamil »

Beste Boomverzorgers, Kunstenaars en houtliefhebbers.

Sinds kort bestaat er een budget carving zaagblaadje dat door het spitse puntje ontzettend veilig is wat betreft kickback. Ik bedacht me daarom dat ook de boomverzorgers profijt kunnen hebben bij dit zaagblaadje.
Ik hoop daarom dat jullie het niet erg vinden om een ietwat commercieel verhaal van mij te ontvangen.

Wat betreft de kunstenaars.

Ik heb veel vragen gekregen van mensen die werken met hout over de carvingzaagblaadjes die wij gebruiken binnen www.beeldhout.nl. Ik hoop dan ook dat jullie het niet erg vinden dat ik dit mailtje verstuur aan al mijn contactpersonen die ik op de kunstevenementen waar ik ben geweest heb verzameld. Ik weet namelijk niet meer precies wie mij dit allemaal wel en niet hebben gevraagd.

Er zijn 2 bekende merken carvingzaagbladen namelijk "CANON" en "GB".
Deze zijn moeilijk te krijgen in NL en daarnaast ook nog peperduur (rond de 100 €). Ik heb nu een budget carvingzaagblaadje laten maken zodat iedereen gebruik kan maken van dit geweldige gereedschap. De merknaam is ZEBRA omdat ik strepen op het blad heb laten drukken om deze als diepte indicator te kunnen gebruiken. Het ontwerp en logo is voor mij gemaakt door kunstenaar Pietje Pietersen www.zepworks.nl. Tot 1 aug kost het blaadje 30 € en is te bestellen via mijn site www.Chainsawcarvingtools.eu

Op het forum www.carvingtoolshop.eu/forum kun je ook mensen vinden die al ervaring hebben met het blaadje en vragen stellen.

Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn tip.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Compagne
Attachments
zebra-stihlklein.jpg
User avatar
Alexander
Moderator
Moderator
Posts: 464
Joined: 26 Apr 2006, 18:27
Location: Haarlem
Contact:

Re: Zebra carvingzaagblad

Post by Alexander »

Die wil ik,,,,
Ik hark,, dus ik leef.
User avatar
Harrie
Treehugger
Treehugger
Posts: 518
Joined: 29 Mar 2007, 21:48
Location: Aalst-Waalre

Re: Zebra carvingzaagblad

Post by Harrie »

Hee bekend mailtje, heb hem ook gehad.
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: Zebra carvingzaagblad

Post by Tamil »

Ja dacht, Ik zal Jeroen een beetje helpen met het promoten van zijn nieuwe zaagblad!

Ik wilde zelf ook al eens een carfblad proberen maar nu met zebraprint wil ik er sowieso een bestellen!
User avatar
Harrie
Treehugger
Treehugger
Posts: 518
Joined: 29 Mar 2007, 21:48
Location: Aalst-Waalre

Re: Zebra carvingzaagblad

Post by Harrie »

Het wordt zo een beetje "Pimp my Chainsaw" kan nog zat andere motieven bedenken voor zo'n blad.
Bijvoorbeeld een "Treehugs" zaagblad.
User avatar
Roel
Treehugger
Treehugger
Posts: 485
Joined: 21 May 2006, 20:01
Location: De Moer

zebra carvingzaagblad

Post by Roel »

Heb een tijdje terug z'n blaadje gekocht bij Jeroen. Even een paar kettingen geklonken en het dak aan de achterkant goed gevijld (wat erg belangrijk is) en klaar voor gebruik. Ideaal voor knotwerk/snoeiwerk en natuurlijk ook om beeldjes mee te zagen. De ketting is 1/4'' en bij mij is de ketting 61 aandrijfschakels lang (MS200t en ook MS250 deze gebruik ik voor het beeldenzagen)
Attachments
eekhoorntje
eekhoorntje
chestnutnut
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 56
Joined: 14 Jun 2006, 13:48
Location: Donzy (Frankrijk)
Contact:

Re: zebra carvingzaagblad

Post by chestnutnut »

zonder (opnieuw) reclame te willen maken : bij KOX kosten de carvingzaagbladen tussen 43 en 53€
Post Reply