Tja, we kunnen dat wel proberen te vertellen, maar ik denk dat je het beter kan "ervaren".... Dus zorg dat je bij de LB-wedstrijden langs komt, dan takelen we je in een mooie grote beuk en dan:
of je bent verkocht en snapt onze passie voor bomen
of je doet het in je broek en wil snel naar beneden.
Dus: 22/23 mei in Culemborg.
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
lees eens een boek over bomen i.p.v. naar "idiote" sites op internet te zoeken.
Ik raad je met je vraagstelling het boek : bomen en mensen - een eeuwenoude relatie - heel erg aan. Dan kom je denk ik alle mogelijke antwoorden die ik zou kunnen bedenken wel tegen.
Nee absoluut niet cynisch bedoeld. Ik was bedrijventerreinen aan het bekijken en toen hoorde ik dat de bomen verplaatst werden, toen dacht ik waarom geen nieuwe planten en de oude opstoken i.p.v. duizenden euro's te spenderen aan het verplaatsen van bomen. Maar het antwoord is vast: omdat bepaalde bomen er honderden jaren over doen om zo groot te worden.
Weet iemand hier wat het gemiddeld kost om een boom te verplaatsen??
als ik één enkele wens mocht doen, om dan de rest van m'n leven niks meer te mogen vragen... dan was het dat ik verbaal zou kunnen praten met ze... eens dat voor elkaar zou ik de rest van m'n leven in grote bomen spenderen...
Als je jouw vader of grootvader in een rolstoel zou moeten verplaatsen, zou jij het dan erg vinden hem "op te stoken" ?
Bomen zijn in erg veel aspecten te vergelijken met mensen... alleen worden ze mooier naarmate ze ouder worden...
KIMME wrote:als ik één enkele wens mocht doen, om dan de rest van m'n leven niks meer te mogen vragen... dan was het dat ik verbaal zou kunnen praten met ze
Pas op wat je wenst Kimme. Voor je het weet hebben 'ze' een tribunaal opgericht voor al die boom 'verzorgers'. Nee, laat ons nou maar lekker in onwetendheid doorprutsen. Dat scheelt heel veel gevloek van de bomen aan te horen wanneer wij weer eens een kroontje aan het snoeien zijn.
Pietje wrote:
Grasshopper wrote:Moet je nu rond deze tijd maar naar buiten kijken!!
Dan heb je mijn andtwoord
Ik kijk naar buiten, het is donker en de regen valt met bakken uit de hemel. Wat zou het antwoord moeten zijn...?
KIMME wrote:als ik één enkele wens mocht doen, om dan de rest van m'n leven niks meer te mogen vragen... dan was het dat ik verbaal zou kunnen praten met ze... eens dat voor elkaar zou ik de rest van m'n leven in grote bomen spenderen...
Nou maar hopen dat je een lieve fee tegenkomt die jou je wens gunt...ha ha