Omroep Brabant heeft in aflevering 5 van "Zinderend Zuiden" en reportage gemaakt van de duffe beurs "Bloem en Tuin". En wat blijkt: er zijn twee Treehuggers gefilmd!
Onze zoon Daaf zit in de jacuzzi, met mijn vrouw en ik op de achtergrond (13:20), even later komt Niels uitgebreid in beeld bij de relaxte hangstoelen.
Niels, jij was hier ook beroepsmatig, toch?
http://www.omroepbrabant.nl/?news/12207 ... ing+5.aspx
Zinderende Zuiden...?
Zinderende Zuiden...?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
Re: Zinderende Zuiden...?
Ik geloof je op je woord, maar ik heb niet zoveel met waterskiën en die donkere krullen kon ik niet doorspoelen. 

ikke in beeld????
......... ben daar niet geweest,......denk,...

Nelis, jij bent Nelis, en Niels is Niels. 

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Nee, en 13 minuten kijken naar deze TV-opvulling in het laagseizoen is inderdaad niet de meest zinderende bezigheid....treespotter wrote: en die donkere krullen kon ik niet doorspoelen.
Wat bij mij hielp was direct na het doorspoelen even naar een ander tab-blad te gaan en weer terug. Firefox heeft soms moeite met bepaalde spelers.