klein klusje in centrum Utrecht

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
thomas
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 114
Joined: 07 May 2007, 12:23
Location: Nijmegen
Contact:

klein klusje in centrum Utrecht

Post by thomas »

wie kan er even een paar toppen uit een reeds eerder getopte berk halen? Het wordt dan weer een mooie parasolberk. Er zit nog blad aan, dus het kan nog net. Ik heb het te druk en het is een beetje onzin om vanaf Eindhoven op&neer te rijden. Mail me maar voor info.

Thomas - Treade boomzorg
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: klein klusje in centrum Utrecht

Post by -WOUTER- »

Ga jij hier op dit forum nou je lastige klantjes met giga k..l...o...t...e... klusjes door onachtzame mede forum lezers laten opknappen.

Thomas schaam je. :oops: ... dat doe je je collega's toch niet aan !! :lol: :lol:

grtn w
- climb fast, move slow -
User avatar
Alexander
Moderator
Moderator
Posts: 464
Joined: 26 Apr 2006, 18:27
Location: Haarlem
Contact:

Re: klein klusje in centrum Utrecht

Post by Alexander »

Ik heb ook nog een paar van die klusjes,, dus vind het wel een goed idee van Thomas.
Ik hark,, dus ik leef.
thomas
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 114
Joined: 07 May 2007, 12:23
Location: Nijmegen
Contact:

Re: klein klusje in centrum Utrecht

Post by thomas »

Hoezo schamen, het is een best leuk klusje, alleen als ik het doe dan moet ik teveel rekenen. En het moet op korte termijn. Maar kom maar op met die andere klusjes, dan doe ik die erbij, dan is dat uurtje rijden wel redelijk.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: klein klusje in centrum Utrecht

Post by treespotter »

Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Tamil jou misschien wel uit de brand kan helpen. Het is een goed idee om dit soort verre reizen zo veel mogelijk door te sturen. Drie weken geleden heb ik dit nog willen doen toen ik vanuit Alkmaar werd gebeld om een onderzoek uit te voeren. Ik kon die dag geen gaatje vinden om even rustig terug te bellen. De volgende dag heb ik contact met de betreffende dame opgenomen om te melden dat dit misschien een klusje was voor Veronica, waarop zij antwoordde... O, maar dat is niet meer nodig hoor. Ik heb al iemand uit Waalwijk gevonden die iemand uit Antwerpen stuurt om het rapport te maken :roll:

Kom nou toch jongens, gun elkaar het werk dicht bij huis. Iemand uit de brand helpen en daarvoor eens veel kilometers maken is prima, maar als het even kan stuur ik de klus door.

Trouwens dat doet Wouter ook hoor Thomas :wink:
Post Reply