JaaaH!! om te beginnen ik kan weer inloggen. Waarom nu wel geen idee, maakt ook niet uit.
Maar na het Wereldbomen weekend werd de gedachte weer eens opgehaald om nog een bij de 1000jarige linde in Heede ( D ) te gaan kijken
Hij ziet er werkelijk fantastisch uit, veel stallen verbindingen tussen de stammen als in de stammen. Alle grote armen zijn hol. En hij is VEEEEEl groter dan het lijkt op een foto en Prachtig!.
Groetjes
Riessen linde te Heede
Riessen linde te Heede
Groeten Johnny van Vliet
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
- honda_power
- Treehugger
Re: Riessen linde te Heede
en iedereen die dit mooi vindt zou het boek van jeroen pater
monumentale bomen in europa
eens moeten doorkijken
eens moeten doorkijken
frits
Er is maar 1 theorie en dat is dat het in de praktijk nooit klopt
Dit boek heb ik net voor mijn verjaardag gekregen. Ik ben voor volgend jaar alvast mijn vakantiebestemming aan het bepalen!!!!honda_power wrote:en iedereen die dit mooi vindt zou het boek van jeroen pater
eens moeten doorkijken
De ene dag een takkedag, dan weer een snipperdag.
- honda_power
- Treehugger
ik ben dat ook van plan maar dan meer een soort rondreis te maken met de motor
frits
Ik ben bang dat mijn kinderen niet accepteren dat we een vakantie lang alleen maar bomen gaan kijken ipv. het dolfinarium en de het ponypark 

De ene dag een takkedag, dan weer een snipperdag.
Maar voor dit exemplaar hoef je geen vakantie te nemen
Voor mij was het 20min. rijden, nu woon ik wel op het randje van de wereld. Uhm ownee randje van Nederland, maar het licht dus net over de grens ter hoogte van Ter Apel.

Voor mij was het 20min. rijden, nu woon ik wel op het randje van de wereld. Uhm ownee randje van Nederland, maar het licht dus net over de grens ter hoogte van Ter Apel.
Groeten Johnny van Vliet