The Monkey man
- callum-aan
- Treehugger
Re: The Monkey man
een goeie voor de speed climb 

- treespotter
- Prinses Irene
Wat een bizare move,, onderste boven omhoog omdat springen niet lukt.
Ik hark,, dus ik leef.
FREAKY!

Beetje show is ook leuk...Alexander wrote:Wat een bizare move,, onderste boven omhoog omdat springen niet lukt.
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
net een aap
en dat jezelf in vier jaar tijd aan leren.
er zijn mensen die na 20 jaar niet eens fatsoenlijk in een boom kunnen werken.
mvg raphael

er zijn mensen die na 20 jaar niet eens fatsoenlijk in een boom kunnen werken.
mvg raphael
- treespotter
- Prinses Irene
bigbird wrote:er zijn mensen die na 20 jaar niet eens fatsoenlijk in een boom kunnen werken.
mvg raphael

haha showboy!!
vette moves hoor!
kom maar mee naar frankrijk tamil
vette moves hoor!
kom maar mee naar frankrijk tamil

-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Die ondersteboven move wordt ook bij wedstrijd ice-climbing gebruikt. Met zo'n picket heb je veel grip, maar hoe dat hij zoveel grip heeft met zijn vingers is nie normaal. Ik denk dat daar een stukje uitgesleten houvast voor hem klaar ligt. Toch ken ik enkele fransen inderdaad die ik ook op dit niveau schat. Gestoord of geniaal voor al die lui komt eens.......
ik klim liever ... dan werken
nou niet te veel verwachten, ja het zijn bizare moves,ja hij kan goed klimmen maar het is niet een hoog niveau...
waar hij de 'ondersteboven' move doet heeft hij een enorme plantenbak als handgreep...
waar hij de 'ondersteboven' move doet heeft hij een enorme plantenbak als handgreep...
- treespotter
- Prinses Irene
IK denk dat je even op zoek moet gaan naar je objectiviteit Steven.
Ook al zijn er 1000 personen die (mogelijk) beter klimmen dan hij, dit is hoog niveau.
Die gek is nog maar vier jaar bezig en als hij het nog eens vier jaar vol zou kunnen houden zonder naar beneden te lazeren en eens in contact zou komen met andere klimmers....
Dan zou het geen hoog niveau meer zijn maar topklasse.
Ook al zijn er 1000 personen die (mogelijk) beter klimmen dan hij, dit is hoog niveau.
Die gek is nog maar vier jaar bezig en als hij het nog eens vier jaar vol zou kunnen houden zonder naar beneden te lazeren en eens in contact zou komen met andere klimmers....
Dan zou het geen hoog niveau meer zijn maar topklasse.
Misschien kan Steven een waardering geven van de moeilijkheidsgraad van deze muur? Boven 6a+ houdt het voor mij op...
Maar ik schat dat deze klimmetjes ongeveer van dat niveau zijn. Hij klimt ze niet voor de eerste keer, en solo moet je natuurlijk wel wat niveau "over" hebben, maar ik ben het met Steven eens dat de muur zelf niet van bijzonder hoog niveau is. Wat niet wegneemt dat ik bewondering heb voor zijn souplesse, techniek en snelheid!

Maar ik schat dat deze klimmetjes ongeveer van dat niveau zijn. Hij klimt ze niet voor de eerste keer, en solo moet je natuurlijk wel wat niveau "over" hebben, maar ik ben het met Steven eens dat de muur zelf niet van bijzonder hoog niveau is. Wat niet wegneemt dat ik bewondering heb voor zijn souplesse, techniek en snelheid!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
VET.
bang is hij zeker niet! en dat allemaal leren van een beetje aapjes kijken!
bang is hij zeker niet! en dat allemaal leren van een beetje aapjes kijken!
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
treespotter wrote:bigbird wrote:er zijn mensen die na 20 jaar niet eens fatsoenlijk in een boom kunnen werken.
mvg raphaelEn bedankt hè
heb ik namen genoemd? WOLTER

en nu mis ik eigenlijk nog alle PBM's die ze op een klimwandje toch als verplicht zien.
ben wel blij dat dit eens geen boom is
en owwwwwwwww heb dit filmpje 4 x gekeken en kan er niet overuit... rrrrrrrrr
ben wel blij dat dit eens geen boom is
en owwwwwwwww heb dit filmpje 4 x gekeken en kan er niet overuit... rrrrrrrrr
Bizarre actie, die overleap... Eerste keer da'k 't in 't echt zie maar in menig klimhal een mytisch verhaal van klimmers die 't kunnen en zij die denken dat ze 't kunnen.
Zoals iemand anders 't al aangaf, in 't ijsklimmen bestaat er ook zoiets, maar das eigenlijk simpelweg je been over je arm hangen om dan zo de grotere en sterkere spieren van je bovenbeen te kunnen gebruiken om je verder op te duwen.
Zoals iemand anders 't al aangaf, in 't ijsklimmen bestaat er ook zoiets, maar das eigenlijk simpelweg je been over je arm hangen om dan zo de grotere en sterkere spieren van je bovenbeen te kunnen gebruiken om je verder op te duwen.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
denk dat het bewuste stukje tegen 7a ligt en de totale route rond 6c\6c+.Pietje wrote:Misschien kan Steven een waardering geven van de moeilijkheidsgraad van deze muur? Boven 6a+ houdt het voor mij op...![]()
ja het is zeker een goede klimmer,niet bang,soepel.
http://www.youtube.com/watch?v=GGUcbsHtQZ8
enjoy

Wel knap hoor, maar dat is nog geen backflip!
- treespotter
- Prinses Irene
- treespotter
- Prinses Irene
Nee daar geloof ik niks van. Ik denk dat het meer is van "Zucht, ik mis jullie zo" 

gelukkig ben ik snel weer in nederland!
http://www.youtube.com/watch?v=Q8WRkCwXSR0
http://www.youtube.com/watch?v=Pautz7ZMkgM
http://www.youtube.com/watch?v=Q8WRkCwXSR0
http://www.youtube.com/watch?v=Pautz7ZMkgM