Even voorstellen.

Jezelf voorstellen - en jarig, kind, feest, diploma enz.
Post Reply
Jorn
Nieuw
Nieuw
Posts: 4
Joined: 08 Mar 2007, 19:56
Location: overal en nergens

Even voorstellen.

Post by Jorn »

Dag allemaal,

Zoals je misschien van mijn gebruikersnaam kunt afleiden heet ik jorn. ik ben geboren en getogen in Friesland(ja zo'n stugge ja), maar woon nu al 4 jaar niet meer in nederland. ik woon momenteel in schotland, perth om precies te zijn, maar dat gaat niet lang meer duren. begin april kom ik terug naar nederland omdat ik hier financieel niet rond kan komen, en temeer, omdat ik een vriendin in nederland heb. als ik in terug ben be ik van plan om voor mezelf te gaan werken als boomverzorger. ik heb in engeland en schotland een boel certificaten gehaald met betrekking tot boomverzorging en hoop deze te kunnen omzetten in nederlandse certificaten. verder heb ik enorm veel ervaring opgedaan in de laatste vier jaar, vooral in het laatste jaar hier in schotland. ehm, het wordt zo wel een beetje een verkooppraatje over mezelf zeg...
ok, ik hoop dat ik via het internet een beetje kontakt krijg met wat andere boomverzorgers om misschien samen te werken en ook bij evenementen wat bekenden te kunnen ontmoeten en van elkaar wat te leren.
nou ik zal hier en daar nog eens wat van me laten horen, en misschien tot snel!

groeten, jorn.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Welkom Jorn,

In eerste instantie dacht ik, goh die oude baas van mijn is digitaal gegaan, maar nee hoor.

Als jij terug komt naar Nederland, dan hoef je niet te proberen om je certificaten om te zetten naar Nederlandse.
De certificaten zoals jij die nu hebt zijn waarschijnlijk VEEL MEER waard dan de Nederlandse equivalenten.
Probeer in ieder geval op 28 april mee te doen met de LB in Culemborg en op 25 en 26 mei in Breukelen met de Nederlandse klimkampioenschappen. Hier kun je de banden met de Nederlandse klimmers weer aanhalen en wie weet, als het klikt hou je er misschien wel een leuke klimmersgroep aan over waarmee je klussen kunt gaan uitvoeren.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

... en, Jorn, als je niet met de wedstrijd zelf mee wilt doen, dan is er nog een tekort aan jury-leden...

(hint) :wink:

Voor meer informatie: www.kpb-isa.nl
Jorn
Nieuw
Nieuw
Posts: 4
Joined: 08 Mar 2007, 19:56
Location: overal en nergens

Post by Jorn »

hee gasten,

bedankt voor de reactie. ik weet niet zeker hoe het zit, maar het leek me handig om een paar certificaten om te zetten zodat instanties in nederland ook wat kunnen natrekken. persoonlijk vind ik ook dat de certificaten die ik hier heb gehaald meer waard zijn, maar misschien is dat wat arrogant. zoals ik het tot nu toe heb ervaren is de standaard van boomverzorging wat hoger in het verenigd koninkrijk dan in nederland, maar sinds ik serieus met boomverzorging bezig ben ben ik niet heel veel in nederland geweest. dus misschien heb ik wel ongelijk. en ik ben hier ook maar een iets meer dan middelmatige boomchirurg.
klinkt leuk, die bomendagen. heb zelf nog nooit aan een klimwedstrijd meegedaan, dus weet niet of ik dat wel doe. 28 april zal misschien wat moeilijk worden, maar in mei moet het zeker lukken. en ik wil ook best wel helpen ofzo. jureren weet ik zo niet, is dat lastig? heb hier wel een paar wedstrijden bij gewoond, vond het erg leuk.
nou goed ik zal mijn uiterste best doen om er in iedergeval bij te zijn, om wat kontakten en kennis op te doen.

groeten jorn
Post Reply