Eik met bliksemschade
- callum-aan
- Treehugger
Re: Eik met bliksemschade
discussie is al tijden ontspoort. En niet alleen door de houding van Rene. Had best anders gekund.
Waarom moet iedereen nu er zijn plasje over doen? Lekker kerstsfeertje.
Paul
Waarom moet iedereen nu er zijn plasje over doen? Lekker kerstsfeertje.
Paul
Me transmitte sursum Caledoni!!
Kan me niet voorstellen, in dat geval is ze veel te ver gegaan...treespotter wrote: (maar ik verdenk haar ervan dat het een Franse dame is)
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Zo, Wolter, dat jij dat door had...! Pienter hoor!
En misschien kan Martine even uitleggen wat het doel van deze actie was...?
En misschien kan Martine even uitleggen wat het doel van deze actie was...?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
je gaat me toch nie vertellen dat rene75 martine is? Geloof ik niet!
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
Daar waren jullie een stapje verder dan ik, in dat geval neem ik mijn woorden terug Wouter. Sorry

ik klim liever ... dan werken
- callum-aan
- Treehugger
Pfffft het zal toch niet? Wat zielig. en ik zat me al te irriteren aan het moddergooien over en weer.
De site beheerder zal toch wel de IP nummers bovenwater kunnen halen van de franse dame en van Rene75? Dan weet je zo of de postings uit Frankrijk kwamen. Als de beheerder niet weet hoe je dat ipnummer naar locatie (globaal) kan traceren mag hij de nummers naar mij sturen dan weet ik het zo.
De site beheerder zal toch wel de IP nummers bovenwater kunnen halen van de franse dame en van Rene75? Dan weet je zo of de postings uit Frankrijk kwamen. Als de beheerder niet weet hoe je dat ipnummer naar locatie (globaal) kan traceren mag hij de nummers naar mij sturen dan weet ik het zo.
Me transmitte sursum Caledoni!!
- treespotter
- Prinses Irene
Nee jongens, ik geloof niet dat Reneetje Tien is. Tien is het niet altijd met ons eens, maar Tien heeft tenminste wel altijd fatsoenlijke posts geplaatst.
Nou, gelukkig maar dat dit niet Tien is, een pak van m'n hart!
Net alles gelezen. Leerzaam voor een newbe als ik op Treehugs.nl. Iemand een biertje? (Zie In Den Ouden Beuk)
Verbindt een eik met zijn maten: European Old Oak Network / http://wdwrd.com
Had al een tijd geleden, IP check gedaan en er was niets aan de hand! En Rene mag voortaan niet meer mee spelen!callum-aan wrote:Pfffft het zal toch niet? Wat zielig. en ik zat me al te irriteren aan het moddergooien over en weer.