Rob Verlinden boomchirurg?

Alles over veiligheid en bescherming
Post Reply
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Rob Verlinden boomchirurg?

Post by Pietje »

In het SBS6 programma "De Tuinruimers" (sorry, tijdens het eten was er echt niets beters ... :( ) ging Rob Verlinden een spar weghalen. Want er kwam een zwembad onder en de boom zou daar allemaal rommel in doen.
Nu klom deze man zonder zekering naar zo'n 10 meter hoogte, links en rechts met een bosduivel takken naar beneden zagend, om daar, zittend op een stompje, twee toppen naar beneden te laten storten.
Met kettingzagen had hij geen handschoenen aan, maar dat viel een beetje in het niet bij bovenstaande actie.

Ik dacht altijd dat zo'n programma een beetje een voorbeeldfunctie heeft. Maar ik zal de SBS-6-kijkers wel verkeerd inschatten. :-)

Peter
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Ik geloof dat hier mijn antwoord staat op een vraag aan Roel :D
User avatar
Alexander
Moderator
Moderator
Posts: 464
Joined: 26 Apr 2006, 18:27
Location: Haarlem
Contact:

Post by Alexander »

De stompzinnigheid beperkt zich helaas niet tot een zender. Laatst een andere halve zool met z'n tuinprogramma gezien (die overigens niet alles in pure potgrond plantte). Hij begon als eerste er over dat je bomen het beste in de winter kunt snoeien. Vervolgens heeft hij een krenteboompje "gesnoeid". Het arme boompie was vier meter en er bleef 50 cm aan lelijke stompen over. Vervolgens kwam die knakker aanzetten met een bijl om um even te verplanten. De stukken wortel vlogen in het rond. Vervolgens zegt ie ook nog tegen de tuineigenarresse dat ie ieder jaar zo gesnoeid moet worden omdat ie anders te groot wordt.
Zij geen respect voor bomen wij geen respect voor hoveniers???
GRRRR Zjoske
User avatar
Roel
Treehugger
Treehugger
Posts: 485
Joined: 21 May 2006, 20:01
Location: De Moer

Post by Roel »

zo te zien was ik niet de enigste die hier naar "keek''. Tja, het goede voorbeeld geven....
Zjoske
Miss Vuurpijl
Miss Vuurpijl
Posts: 76
Joined: 12 Feb 2007, 17:42
Location: Overal en nergens

Post by Zjoske »

ik zapte er :oops: toevallig langs echt waar :roll:
User avatar
Thijs
Moderator
Moderator
Posts: 751
Joined: 24 Apr 2006, 23:07
Location: Hoogeveen
Contact:

Post by Thijs »

volgens mij doet iedereen dat bij dat programma!

maar mijn vriendin is bloemist en die moet ook steeds hun fouten verbeteren. want de klanten komen trug dat de bloemen naar een week dood zijn. maar ze snappen er niks van want ze hebben precies gedaan wat rob verlinde ook deed!

met andere woorden! LAPZWANS

maar dat heb je niet van mij

:lol:
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Ik had een klacht gestuurd naar Stokvis Produkties, over de voorbeeldfunctie die het programma heeft en zo. Niet denken dat ze daar op gereageerd hebben :roll:

Ik ben bang dat we de rest van ons leven (bij het zappen!) dit soort onzinprogramma's tegen blijven komen.
jeroenvan
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 72
Joined: 23 Feb 2007, 17:15
Location: Enschede

Post by jeroenvan »

Ja ik moet eerlijk zeggen ik zit ook altijd met alle verstand naar te kijken.
Een grote commerciele bende is het.
Ze potten alles maar vol met zoveel mogelijk planten. Na 2 jaar kun je er alles weer
uit gaan halen.
Maar uh alexander niet alle hoveniers zijn het zelfde he. er zitten ook goeie tussen :lol:

Maar we hebben met onze klas al en keer allemaal een brief gestuurd 30 in totaal.
Maar 1 reactie. Nou dat is helemaal niet onze bedoeling blablabla. Ze wouden zelf wel onze voorstellen
aannemen. Weer 30 brieven met voorstellen. We hebben er nog nooit een weer gezien op tv.

beetje raar nie dan
Post Reply