Hakselaar

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
Marc
Treehugger
Treehugger

Re: Hakselaar

Post by Marc »

-WOUTER- wrote:Ik laat de snippers in 99% van de gevallen achter in de tuin of snipper direct op de aanhanger.
Heel soms moet ik ze opscheppen en naar de aanhanger brengen....maar dat is nog altijd veeeel makkelijker dan met die takken door een tuin te slepen.

Ik heb en wil geen transportband op de eliet. Idd kun je met een R-go/jobeau mooi snippers in een kliko blazen en op de aanhanger leegmaken.

als je langs de aanhanger gaat snipperen dan is een jobeau of rgo ook niet echt handig om mijn 6 kuubs bak vol te blazen....dan moet je na 1,5 kuub ook gaan scheppen :lol: :lol: die uitblaaspijp zit gewoonweg veels te laag. :lol: :lol:

daarom is een jensen beter :wink:
Nou, dat klopt niet Wouter. Ik blaas een Humbaur helemaal vol met 6 a 7 kuub snippers zonder te scheppen, met de R-go. De uitlaatpijp van de R-Go zit vrij hoog juist.
Last edited by Marc on 13 Mar 2011, 22:11, edited 1 time in total.
Image
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Die jongens hebben gelijk hoor Wouter. Met die 18pk machines blaas je de achterkant uit de aanhanger. Die dingen hebben wat dat betreft meer dan voldoende power om de boel netjes en zonder (op)scheppen vol te krijgen.
Tamil
Site Admin
Site Admin

Post by Tamil »

Heb je zeker laatst gezien, toen je met een collega aan t werk was :wink:
Post Reply