wind???

Alles over veiligheid en bescherming
Post Reply
Thijs
Moderator
Moderator

Post by Thijs »

het word helemaal leuk als alle bomen om je heen bewegen en jij stil staat! ben toen 1x zo duizelig geworden dat ik ff moest gaan zitten. JA NOEM ME MAAR EEN MIETJE!!!! :oops: :P :P

maar er is niks leuker dan zagen met een je handzaag en de boom het werk laten doen!! (valt dat onders zelf verminking) en wat wouter zij je touw zoeken en er achter komen dat hij horizontaal achter je hangt en de takken over het huis de tennisbaan de sloot en de straat vliegen net voor de snipperaar :D
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
KIMME
Treehugger
Treehugger

Post by KIMME »

Dit is een topic waarover we het laatst nog hebben gehad op treeworld. Het hangt inderdaad af van je eigen gevoel, de boomsoort, de omstandigheden, regen of geen regen, soort van werk, enz...

Als het moeilijk werken word of je moet stukken gaan afvangen, niet omdat ze niet op de grond mogen vallen, maar omdat ze anders wegvliegen, dan trek ik er een lijntje onder...
We hebben verleden jaar drie amerikaanse eiken 's nachts beklommen (voor de brandweer) om hem te verankeren ... Er waren windstoten van 110 km/uur toen en dan spookt het wel...
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
Post Reply