T536 Li XP Husqvarna tophandle accuzaag
Re: T536 Li XP Husqvarna tophandle accuzaag
Twee jaar geleden werd er opgemerkt op papendal dat als er water op het accugedeelte komt je problemen zou krijgen, klopt dat? is de zaag te gebruiken in bijvoorbeeld zware regen? Of is het een goedweer zaagje?
Volg de weg van de minste weerstand.........
- treespotter
- Prinses Irene
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de zaag WEL tegen een buitje kan, maar wanneer hiermee wordt geadverteerd dan MOET de zaag aan allerlei (onnodige) extra specificaties voldoen.
De zaag die ik nu gebruik heeft bij mij nog geen plensbui op zijn kop gehad. Misschien dan hij bij Steven straks minder geluk heeft.
De zaag die ik nu gebruik heeft bij mij nog geen plensbui op zijn kop gehad. Misschien dan hij bij Steven straks minder geluk heeft.

- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Ik heb er al mee gewerkt tijdens een regenbui...geen problemen gemerkt. Wel tijdens de koffie even de zaag droog gezet wat ik normaal met een benzine zaag niet zou doen
De accu zaag is echt de moeite waard voor iedere boomverzorger die behoefte heeft aan iets tussen de MS200t en de Zubat in zonder daarbij erg veel in te leveren qua vermogen.
Effe concreet als je de accu zaag vergelijkt met de Stihl 150 of mijn lichte echo 260 T dan laat je beide benzine versies meteen op de plank liggen, die zijn echt veel te gebruiksonvriendelijk t.o.v. De accuzaag. Vooral het genot van knopje indrukken en direct vermogen is echt geweldig !
Maar overtuig jezelf en ga er eentje proberen bij de dealer, bij mij of een andere collega die er eentje heeft

De accu zaag is echt de moeite waard voor iedere boomverzorger die behoefte heeft aan iets tussen de MS200t en de Zubat in zonder daarbij erg veel in te leveren qua vermogen.
Effe concreet als je de accu zaag vergelijkt met de Stihl 150 of mijn lichte echo 260 T dan laat je beide benzine versies meteen op de plank liggen, die zijn echt veel te gebruiksonvriendelijk t.o.v. De accuzaag. Vooral het genot van knopje indrukken en direct vermogen is echt geweldig !
Maar overtuig jezelf en ga er eentje proberen bij de dealer, bij mij of een andere collega die er eentje heeft

- climb fast, move slow -
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
€€€€€€€
ja.....ben toch een zelfstandig ondernemer....zie ineens eurotekens voor me....PRoberen ??? mooi maar dan wel tegen een interessante rijkelijke vergoeding.
Zeker naarmate hier het enthousiasme stijgt , de planken leeg zijn, waar de zaag lag en de vraag toeneemt. Gewoon markt confrom redeneren.
Of gaan we gewoon ouderwets sociaal en collegiaal doen en het ding gewoon laten uitproberen ?
Tjonge, jonge ...da's nog nie makkelijk zo'n keuze met je portomonaie en je (sociale) gevoel
Heb gisteren al een kans laten schieten....zelfs een gedegen sloper van bomen hier uit het dorp enthousiast gekregen.
ja.....ben toch een zelfstandig ondernemer....zie ineens eurotekens voor me....PRoberen ??? mooi maar dan wel tegen een interessante rijkelijke vergoeding.
Zeker naarmate hier het enthousiasme stijgt , de planken leeg zijn, waar de zaag lag en de vraag toeneemt. Gewoon markt confrom redeneren.
Of gaan we gewoon ouderwets sociaal en collegiaal doen en het ding gewoon laten uitproberen ?

Tjonge, jonge ...da's nog nie makkelijk zo'n keuze met je portomonaie en je (sociale) gevoel

Heb gisteren al een kans laten schieten....zelfs een gedegen sloper van bomen hier uit het dorp enthousiast gekregen.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
nu klink jij ineens als een hollander ludoludovanmil wrote:€€€€€€€
Of gaan we gewoon ouderwets sociaal en collegiaal doen en het ding gewoon laten uitproberen ?![]()
Tjonge, jonge ...da's nog nie makkelijk zo'n keuze met je portomonaie en je (sociale) gevoel![]()

laat een oen niet zomaar doen !
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Zo zit ik niet in elkaar Ludo, en dat weet jij donders goed 

- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Da weet ik jonguh.....-WOUTER- wrote:Zo zit ik niet in elkaar Ludo, en dat weet jij donders goed
maar ja, ik ben natuurlijk wel een hollander, het idee komt in me op....maar niet alles wat in je opkomt hoef je uit te voeren.

Biertje ?

- ludovanmil
- Diehard Treehugger

leuk plaatje, maar............
Bier (met mate) is zeker gezonder dan koffie !
-
- Treehugger
je kan toch ook met je maat op je eigen klus laten uit proberen, heb je meteen een hulpje op je klus, zo blijf je ook kijk hebben op je zaag en t gebruik ervan. Ik ben al overtuigt, nu mijn toekomstige werkgever (ster) nog. Wie wat waar weet ik nog niet, zoek nog in t rond van de polder.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
Zou het opvallen wanneer ik die zaag zo zou inpakken dat het net een kerststal lijkt voor onder de kerstboom en verder niets zeggen? 

- treespotter
- Prinses Irene
Haal de batterij eruit en zet er een ezel in en drie mannetjes in...
Juust, zal ik doen. (ik heb um net besteld
...)
Overigens hoorde ik net dat het verhaal over dat rug-accupack waar is, en dat de huidige zaag daar compatibel voor is. Alleen denk ik niet dat ik daar zo snel voor zou kiezen.
En dat de 540 rond maart zal arriveren

Overigens hoorde ik net dat het verhaal over dat rug-accupack waar is, en dat de huidige zaag daar compatibel voor is. Alleen denk ik niet dat ik daar zo snel voor zou kiezen.
En dat de 540 rond maart zal arriveren

heb vandaag ook deze zaag in mijn handen gehad en moet zeggen qua zaag prestaties viel het mij absoluut niet tegen.... maar nu het vanavond weer gaat sneeuwen vraag ik mij ineens af hoe zit het met de handvatverwarming..........

Je hoeft geen eikel te zijn om in een boom te hangen...
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Oh...die handvatverwarming die ook op de MS200 zit..... 

- treespotter
- Prinses Irene
Nee Wouter, doe niet zo achterlijk. Hij bedoelt de handvat verwarming van de MS192, de MS 201, de Echo CS260TES, de Echo CS350TES, de Dolmar PS222, de Dolmar PS3410, ........ Moet ik nog even doorgaan?
Morgen ga ik deze handvatverwarming maar eens proberen.
http://ironclad.nl/ironclad-cold-condition_pid33.html
Morgen ga ik deze handvatverwarming maar eens proberen.
http://ironclad.nl/ironclad-cold-condition_pid33.html
Toch wel serieus geld voor 1 paar handschoenen. Maar als je van de koude handen af bent is het dat wel waard.
Ik kan mijn handen nu nog goed warm houden met de towa handschoenen, alleen ze zijn minder geschikt voor veel afvangwerk...
Ik kan mijn handen nu nog goed warm houden met de towa handschoenen, alleen ze zijn minder geschikt voor veel afvangwerk...
- treespotter
- Prinses Irene
Wow
, ik had die prijs nog niet zien staan.
Het zijn lekker warme handschoenen en na een tijdje dragen zitten ze ook best wel comfy, maar even aan iets 'pielen' is met die raar vormgegeven flippers aan je vingers niet mogelijk. Dan zijn die Towa's voor het kleine knutselwerk echt handiger.
Morgen heb ik weer een dagje volop grof zaag- en snipperwerk en dan zullen die Ironclads mijn handjes vast wel lekker warm houden.

Het zijn lekker warme handschoenen en na een tijdje dragen zitten ze ook best wel comfy, maar even aan iets 'pielen' is met die raar vormgegeven flippers aan je vingers niet mogelijk. Dan zijn die Towa's voor het kleine knutselwerk echt handiger.
Morgen heb ik weer een dagje volop grof zaag- en snipperwerk en dan zullen die Ironclads mijn handjes vast wel lekker warm houden.
effe terug on topic
heb 2 dagen met een testmodel van de accu tophandel gewerkt en ben helemaal verkocht.
Heb dan ook ineens een exemplaartje besteld voor onder de kerstboom
heb 2 dagen met een testmodel van de accu tophandel gewerkt en ben helemaal verkocht.
Heb dan ook ineens een exemplaartje besteld voor onder de kerstboom
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Mooi he
en dan kun je tijdens de kerstdagen de verlichting op je accu's aansluiten 
Samen met Timo had ik onlangs even een vergelijking gemaakt met de Stihl 150 tophandle, jeweetwel die sleutelhanger. De accu zaag won deze wedstrijd met gemak, veel meer power dan de 150 en ook de echo 260 laat ie in het stof bijten

Samen met Timo had ik onlangs even een vergelijking gemaakt met de Stihl 150 tophandle, jeweetwel die sleutelhanger. De accu zaag won deze wedstrijd met gemak, veel meer power dan de 150 en ook de echo 260 laat ie in het stof bijten

Ik heb zo'n gevoel dat er hiervan een filmjpje aankomt-WOUTER- wrote:Mooi heen dan kun je tijdens de kerstdagen de verlichting op je accu's aansluiten
Allard wrote:Ik heb zo'n gevoel dat er hiervan een filmjpje aankomt-WOUTER- wrote:Mooi heen dan kun je tijdens de kerstdagen de verlichting op je accu's aansluiten
dat was wel de bedoeling allard,

http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!

zo hij staat hier nu dan toch ook eindelijk langs mij. 

“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
nou ik druf hem nog niet te vergelijken met de 192t zou het is moeten prberenAllard wrote:Oké Timo het was dus geen vergelijking maar een vernedering. Is die husq 536 li xp qua vermogen te vergelijken met een 192 of een 200?( De 201 laten we er maar buiten natuurlijk
)

http://www.pendulaboomzorg.nl