storm schade regio vorstenbosch/nistelrode

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Re: storm schade regio vorstenbosch/nistelrode

Post by -WOUTER- »

kampweg had ik ook gefilmd :wink:
Succes ermee, zojuist is er weer een flinke ministorm overgetrokken met enkele zeer zware windstoten dus hopen dat al die losse takken nu eruit zijn gewaaid. Dat scheelt weer heel veel klim en zaagwerk :lol: :lol:

Vandaag enkele berken, kastanjes en eiken ontdaan van stormschade. Kronen gereduceerd laten staan en overlange takken ingenomen om te zorgen dat deze de volgende storm niet omlaag komen. Lastig uitloopwerk als je topanker tak op de grond ligt :mrgreen:
Blij dat ik af en toe kan SRT-en met mijn fliplijn....

Grtn wouter
- climb fast, move slow -
dennis
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by dennis »

-WOUTER- wrote:Dank je - ben blij dat ik niet ook nog eens al dat gemeente werk op m'n nek krijg
Sta jij lekker in een luxe positie dan, sinds afgelopen weekend en helemaal sinds een half uur geleden licht er bij mij in de wijk/regio ook van alles plat. Maar al da werk is toch zeer welkom hoor.
ik klim liever ... dan werken
Freerk
Treehugger
Treehugger

Post by Freerk »

Is net hier op de camping een berk doormidden geknalt. Boven over een tent heen. Niemand gewond gelukkig, maar de mensen in die tent zijn zich wel helemaal het leplazerus geschrokken. Toch maar even nog geholen om daar de rotzooi op te ruimen. Ben het nu wel zat hoor, steeds weer die takkezooi op te moeten ruimen!
De ene dag een takkedag, dan weer een snipperdag.
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by Pietje »

Freerk wrote:Ben het nu wel zat hoor, steeds weer die takkezooi op te moeten ruimen!
Kom dan maar es van die kamping af...! :wink:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Post Reply