waar moet ie vallen??

Bespreek boeken, foto's, docu's, filmpjes, enzovoort.
justwork
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker

Re: waar moet ie vallen??

Post by justwork »

treespotter wrote:Niemand onderschatten Bruno, ook al heeft iemand een in jou ogen een onmogelijke omgangsvorm.
Heb je er geen zin in? Dan negeer je toch gewoon zijn berichtjes. Grote kans dat wij zijn reacties te danken hebben aan het feit dat wij hem of één van zijn vrienden ooit hebben bekritiseerd.
Jammer dat je geen discussie kunt voeren hier en sommige compleet in de stress schieten als je ze tegen spreekt whatever ik zal me op de achtergrond houden ik weet wel beter big hug........
Volg de weg van de minste weerstand.........
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Ik schiet niet zomaar in de stress hoor. Blijf vooral lekker op jou eigen manier reageren. Zoals ik al zei, als ik die berichten zat ben dan heeft het forum hier een prima negeerknop voor en alle berichten van die persoon worden genegeerd (wel jammer dat die knop op Treehugs de "vijandenknop" heet, dat klinkt zo onvriendelijk).

Maar eh Justwork, vertel eens, wat is het probleem. Hebben 'wij' jou iets misdaan? Of doe jij jou werk op dezelfde manier als veel horken waarover wij hier roddelen. Wij weten per slot van rekening nog steeds niet wie er achter het 'veilige' front van Justwork zit.
Last edited by treespotter on 14 Feb 2011, 19:41, edited 1 time in total.
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by ludovanmil »

justwork wrote:
treespotter wrote:Niemand onderschatten Bruno, ook al heeft iemand een in jou ogen een onmogelijke omgangsvorm.
Heb je er geen zin in? Dan negeer je toch gewoon zijn berichtjes. Grote kans dat wij zijn reacties te danken hebben aan het feit dat wij hem of één van zijn vrienden ooit hebben bekritiseerd.
Jammer dat je geen discussie kunt voeren hier en sommige compleet in de stress schieten als je ze tegen spreekt whatever ik zal me op de achtergrond houden ik weet wel beter big hug........
ach weet je....(hoe heet je trouwens?) het is soms even wennen om de juiste toon te vinden. Kreeg / krijg zelf ook wel eens de pin op neus :(
in real life is er minder kans op misverstanden en als ze al onstaan kanje ze face-to-face makkelijker rechtzetten. Dit medium is echt tof :) maar heeft ook zijn beperkingen.
het wordt ook makkelijker naar mate je een aantal mensen persoonlijk kent.
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Maar ja Ludo, wanneer je die mensen dan net een beetje leert kennen dan gaan ze jou ineens lastig vallen met de vraag of je ook 'vrienden' wil worden op Linkedin. :roll: :lol:
Sorry jongen, dat mailtje is ongezien verwijderd. :mrgreen:
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by ludovanmil »

:lol: :lol:
dat is helemaal goed collega ! no hard feelings. Want die heb ik niet...
kijk ik was helemaal enthousiast voor dit nieuwe medium.En dan schiet ik wat door in mijn enthousiasme.
Maar ik geef onmiddelijk toe dat treehugs net iets leuker is als LinKedin
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by Pietje »

justwork wrote:Jammer dat je geen discussie kunt voeren hier en sommige compleet in de stress schieten als je ze tegen spreekt whatever ik zal me op de achtergrond houden ik weet wel beter big hug........
Justwork, je kiest er voor om anoniem te blijven. Dat mag hoor! Maar de meeste Treehuggers kennen elkaar goed, dus die mensen hoeven geen beeld van elkaar te vormen. Jou kennen we niet, dus we vormen ons een beeld van je met de berichten die je schrijft. En we hebben werkelijk geen idee wat voor vlees we in de kuip hebben. Dus kunnen we onze berichten daar ook niet op afstemmen.
Jammer dat je dat niet wilt inzien, je er zelf een (tamelijk lompe) invulling over geeft en daar naar handelt/schrijft. Maar even goede vrienden, hoor!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
justwork
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker

Post by justwork »

Pietje wrote:
justwork wrote:Jammer dat je geen discussie kunt voeren hier en sommige compleet in de stress schieten als je ze tegen spreekt whatever ik zal me op de achtergrond houden ik weet wel beter big hug........
Justwork, je kiest er voor om anoniem te blijven. Dat mag hoor! Maar de meeste Treehuggers kennen elkaar goed, dus die mensen hoeven geen beeld van elkaar te vormen. Jou kennen we niet, dus we vormen ons een beeld van je met de berichten die je schrijft. En we hebben werkelijk geen idee wat voor vlees we in de kuip hebben. Dus kunnen we onze berichten daar ook niet op afstemmen.
Jammer dat je dat niet wilt inzien, je er zelf een (tamelijk lompe) invulling over geeft en daar naar handelt/schrijft. Maar even goede vrienden, hoor!

Big hugg and sweet kisses
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by Pietje »

justwork wrote:Big hugg and sweet kisses
:roll:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

:lol: We all love you too.
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by boomverzorgingbruno »

* zucht * :roll: :!:
laat een oen niet zomaar doen !
callum-aan
Treehugger
Treehugger

Post by callum-aan »

Justwork zit vast te schateren van plezier achter zijn scherm. Blijft lekker zijn eigen koers varen en heeft kennelijk geen behoeft om in het "gareel"te lopen. Hij vindt nog wel klankbord totdat hij uitgevinkt is. Dan gaat hij op een ander forum zijn kunstje doen. Of maakt zich bekend en blijkt een alter ego te zijn van een diehard treehuger die zich zit te vervelen. (is dat niet al een keer voorgekomen hier?)
Me transmitte sursum Caledoni!!
justwork
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker

Post by justwork »

treespotter wrote:
:lol: We all love you too.
its valantine ;)
dennis
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by dennis »

:lol: :lol: :lol:

sommige topics zijn echt te grappig (en nee ik ben het niet)
ik klim liever ... dan werken
Post Reply