is dit dan een tak waarin treespotter het over had in het eerste berricht.... maakt niet zoveel uit toch of het nou stam of tak is allebij is het risico aanwezig
bigbird wrote:jij zegt nu wat ik zelf ook al aangaf ik ben pas 21 en wil nog graag een paar jaartjes mee in mijn huidige setting.
ok ok 21 blijven doe ik nooit maar wil gewoon graag heel blijven
Maar wel 300 proberen rijden op nurburgring.
Aha, nou gaat het kwartje vallen. Nu zie ik wat jij bedoeld Harry.
Bigbird wil dat wij allemaal in een FIA goedgekeurde rolkooi gaan klimmen met een vijfpunts Treemotion.
Dan moeten wij ook allemaal een grote rode Hella hoofdstroomschakelaar op de motorzaag monteren.
nee hoor zoals wij nu klimmen bevalt me goed. zo'n rolkooi mee naar boven wordt zo zwaar en we hebben toch een kettingrem erop?
en nee mijn auto heeft geen rolkooi en ja hij haalt de 300 en nee heb het zelf niet gereden heb erbij gezeten. ben zelf tot de 250 gegaan.
bigbird wrote:
nee hoor zoals wij nu klimmen bevalt me goed. zo'n rolkooi mee naar boven wordt zo zwaar en we hebben toch een kettingrem erop?
en nee mijn auto heeft geen rolkooi en ja hij haalt de 300 en nee heb het zelf niet gereden heb erbij gezeten. ben zelf tot de 250 gegaan.
als het fout gaat (lees klapband of iets dergelijks) kan het alletwee dodelijk zijn
zelf al een keer met 180 een vangrail bezocht heb toen erg veel geluk gehad dat ik em zijdelings raakte en gewoon recht naar voren schoof maar auto was wel total loss
was een bwm M5 e39