treespotter wrote:Dat antwoord maakt het voor mij eigenlijk alleen maar erger...
kwam onlangs ook bij een klant en zij pa ging komen helpen hij had een eigen zaag .
komt die vriendelijke man daar ook toe met een 084 voor dennetjes te ontakken
soms is het echt erg
treespotter wrote:Dat antwoord maakt het voor mij eigenlijk alleen maar erger...
kwam onlangs ook bij een klant en zij pa ging komen helpen hij had een eigen zaag .
Met zo'n zaag hoef je niet te bukken, handig toch?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
soms is het echt erg
Dat kan betekenen dat;
A. de beste man heeft een heel klein pikkie
B. De beste man heeft een botte ketting,dus extra power nodig.
c. De beste man vindt dat een beetje overcapaciteit nooit geen kwaad kan.
De boom is weg gehaald door het hoveniersbedijf van mijn maat omdat de opdrachtgevers een bijbouw wilden maken waarbij de boom in de keuken zou komen te staan. Was schijnbaar niet de bedoeling.
En inderdaad de reden waarom dat wes daar staat te stunten is omdat mijn pa een fervent stoker van de openhaard is.
Dus voor het openhaardhout een handje geholpen met opruimen en zo.
Soms heb ik ook wel eens het idee dat ze niets liever willen dan dat Peter. Bracht gisteravond mijn vriendin weg, word ik staande gehouden door de hermandad. Of ik ff wou blazen. Ik had alleen nog maar koffie op, dus geen probleem. Zeg ik tegen die man: over 20 minuten kom ik hier weer langs, moet ik dan weer blazen. Zien we wel ff, krijg ik als antwoord. En ja hoor, 20 minuten later: weer blazen!!!
Oooooo, maar dan mag jij wel meerijden naar de LB in mijn snelle bolide. Wanneer wij dan veeeeeeel te hard rijden en aangehouden worden kunnen wij altijd nog zeggen dat we boeven gaan vangen in België.