Quick Access Day
Re: Quick Access Day
maak dat mijn vriendin wijs...
-
- Treehugger
Na een lange reis en een keer een afslag missen (schijnt gewoon te zijn in belgie), heb ik het als een leuke dag ervaren. De uni is bij mij als srt op een footlocklijn als erg snel ervaren, eerder een beetje te agressief. Als drt is een pully wel fijn. Tijdens de LB hoop ik met een uni de kroon in te kunnen, meer praktijk testen uitvoren. Een normale friet is daar iv(erhouding)m onze portie groot. Jammer dat ze geen satesaus kennen. De curry is hier rood en daar geel/kerrie. Was weer een ervaring rijker zo. Er zijn na afloop de meeste NLers nog in de winkel geweest van K&S, mooie ruime nieuwe zaak. En de meesten hebben nog wat aankopen gedaan ook.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
Tja, ik schrok als Belg die in Nederland kwam wonen ook toen ik de eerste maal een frietkot, euh ik bedoel snackbar binnenstapte en een normale (in mijn ogen dan) bestelling deed. Kom je thuis, denk je iemand anders z'n bestelling te hebben, teruglopen, blijkt het toch de jouwe te zijnenricovanwees wrote: Een normale friet is daar iv(erhouding)m onze portie groot. Jammer dat ze geen satesaus kennen. De curry is hier rood en daar geel/kerrie. Was weer een ervaring rijker zo.

Take care, there's not much spare!
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
sjit! ben jij ook al verhuisd?
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Je bedoelt toen je kip-sate zonder sate-saus en een curryworst (frikandel) en witte limonade (7-up) bestelde?Tja, ik schrok als Belg die in Nederland kwam wonen ook toen ik de eerste maal een frietkot, euh ik bedoel snackbar binnenstapte en een normale (in mijn ogen dan) bestelling deed. Kom je thuis, denk je iemand anders z'n bestelling te hebben, teruglopen, blijkt het toch de jouwe te zijn

Ik hark,, dus ik leef.
- treespotter
- Prinses Irene
Stel je niet aan.boomverzorgingbruno wrote:![]()
i know the feeling
Bij jullie zijn die porties verzonnen door iemand die bang is dat na die ene portie de hongerwinter aanbreekt.

Bekijk het eens van de andere kant. Met zo'n grote portie gefrituurde aardappelen is er geen ruimte meer voor een berehap, kroket, frikandel speciaal en een loempia. En zeg nou eens zelf, waarom zou je die andere lekkere dingen in de vitrine moeten laten liggen.

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
dat gaat er allemaal in hoor wolter zonder problemen met dat weer van tegenwoordig weet je maar nooit .
je kan aan het wandelen zijn en plots komt er een torenhoge golf over je kop en nadien is heel je wereld stralend
je kan aan het wandelen zijn en plots komt er een torenhoge golf over je kop en nadien is heel je wereld stralend

laat een oen niet zomaar doen !
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
nee hoor steven maar heb de voorbije 2 jaar regelmatig in nederland gezeten .Steven wrote:sjit! ben jij ook al verhuisd?
geen schrik (nog niet)
laat een oen niet zomaar doen !
- treespotter
- Prinses Irene
Mmmm, ik ga toch maar alvast een paar verhuisdozen klaarzetten.boomverzorgingbruno wrote: geen schrik (nog niet)

Wij zijn al onderweg.