Bouke wrote:Dat klinkt goed bruno.
Volgens mij heb ik er nog een paar op het balkon staan. Die gaan de lb niet halen
aha drinken die nederlanders dan ook het felbegeerde gele vloeibare goud jupiler, jullie zijn toch zo gek van heiniken
oooohw in welke tijd leef jij dave je ziet dat jij van ver weg komt. wij die dicht bij de nederlanders wonen en hen als vrienden beschouwen laten hun al jaren meegenieten van onze lekkere jupiler .
boomverzorgingbruno wrote:wij die dicht bij de nederlanders wonen en hen als vrienden beschouwen laten hun al jaren meegenieten van onze lekkere jupiler
Bouke wrote:Dat klinkt goed bruno.
Volgens mij heb ik er nog een paar op het balkon staan. Die gaan de lb niet halen
aha drinken die nederlanders dan ook het felbegeerde gele vloeibare goud jupiler, jullie zijn toch zo gek van heiniken
oooohw in welke tijd leef jij dave je ziet dat jij van ver weg komt. wij die dicht bij de nederlanders wonen en hen als vrienden beschouwen laten hun al jaren meegenieten van onze lekkere jupiler .
hahaha mis man, ik woon exact op 1 km van de nederlandse grens, ik ben woonachtig in zelzate MAAR ik woon hier nognie zo lang en heb nog geen nederlandse vrienden..............enkel vriendinnen
Hoeft niet hoor, als je dat niet wilt dan hoeft het niet.
Als je wilt dan mag het wel, maar het hoeft niet.
Het mag wel, maar het hoeft niet.
Een poll maken.
maak dan wel een pol met ook meer merken in een regel. Ik gebuik 2 merken, meestal de onranje grijze (wit), omdat de oranje groot en zwaar is (272 xpg) en niet zo vaak nodig heb.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.