nieuwe helm
Re: nieuwe helm
Ben vandaag eens naar de winkel geweest. De demo van de pfanner protos stond er. Al vinden vele het een "brandweerhelm", toch zat deze enorm goed. Bovendien is er bij deze helm een goede nek bescherming, en bescherming aan de zijkant wat bij vele helmen niet is. Natuurlijk is het een heel andere helm dan dat de meeste hier gewoon zijn, maar je oordeelt beter als je hem eens op gehad hebt...
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
- treespotter
- Prinses Irene
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Als je het verhaal helemaal leest dan gaat het hoer over de oudere modellen meteor klimhelmen die van voor 2005.
De klap die de helm heeft laten barsten was zodanig groot dat de vrouw op de foto blij mag zijn om een en ander overleeft te hebben, dat de helm daarbij kapot gaat is logisch.
Punt voor ons werk is dat de meteor helm is gekeurd voor bergsport en daarom dus officieel niet voldoende bescherming geeft onze doeleinden.
De klap die de helm heeft laten barsten was zodanig groot dat de vrouw op de foto blij mag zijn om een en ander overleeft te hebben, dat de helm daarbij kapot gaat is logisch.
Punt voor ons werk is dat de meteor helm is gekeurd voor bergsport en daarom dus officieel niet voldoende bescherming geeft onze doeleinden.
- climb fast, move slow -
ik heb het verhaal nog eens helemaal doorgelezen.
Maar dan vind ik de klap nogal meevallen, ze heeft een zwaai gemaakt van 1 meter naar links.
De meteor is leuk en zit super maar zoals ik al zei ik gebruik hem op het werk niet.
Dan heb ik liever een PC helm, die een kreukelzone binnen in heeft.
en niet zoals de meteor een kreukelzone is....
just my 2cents
Maar dan vind ik de klap nogal meevallen, ze heeft een zwaai gemaakt van 1 meter naar links.
De meteor is leuk en zit super maar zoals ik al zei ik gebruik hem op het werk niet.
Dan heb ik liever een PC helm, die een kreukelzone binnen in heeft.
en niet zoals de meteor een kreukelzone is....
just my 2cents
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
- treespotter
- Prinses Irene
Wat een sukkels! Met een beetje geweld is dat ding zo weer teruggebogen en kan hij nog jaren mee. Zo zie je maar weer, je kunt veel beter een katoenen petje gebruiken. Die blijft keurig 'in vorm'.
- wes houtboer
- " De Flik "
treespotter wrote:Wat een sukkels! Met een beetje geweld is dat ding zo weer teruggebogen en kan hij nog jaren mee. Zo zie je maar weer, je kunt veel beter een katoenen petje gebruiken. Die blijft keurig 'in vorm'.

salutantibus et vade scandens
ivo wrote:Daar is tie weerrrrrr: de powerranger helm!
he he moest wel even zoeken voor ik powerranger vond
met een proton space race helmet with added intercom , cappucionomachine and
live feed of treehukkers .com

victim of gnomebashing
Ik heb nog een helm liggen die opa heeft gedragentreespotter wrote:Wat een sukkels! Met een beetje geweld is dat ding zo weer teruggebogen en kan hij nog jaren mee. Zo zie je maar weer, je kunt veel beter een katoenen petje gebruiken. Die blijft keurig 'in vorm'.
er zitten alleen van die gaten in
( ps . opa leeft niet meer )
victim of gnomebashing