Oke, het was omdat de zaag te bot was. Vandaag nieuwe vijltjes gekocht, dus dat probleem is ook weer over. Mijn dealer wist gelukkig de juiste diameter, ik ken ze alleen op gevoel. Het lijstje van Pietje (andere posting) klopt in ieder geval.
Maar Pietje, wat krijg ik nu voor de weddenschap? Of moet ik ook de foto publiceren hoe jij met enkel oordoppen op de stam kleinzaagt?
De stam lag overigens precies voor de bloempot in het gras, ook perfect uitgemikt. En voordat ik de boom liet vallen stuurde ik inderdaad de man met de kruiwagen weg die steeds in de dropzone liep.
hoe het niet moet
Re: hoe het niet moet
Nou, die oordoppen zijn van het model "als je je oordoppen bent vergeten en je wilt toch snipperen, dan heb ik nog doppen van de Gamma", dusseh... in deze rubriek past dat prima...!thomas wrote: Maar Pietje, wat krijg ik nu voor de weddenschap? Of moet ik ook de foto publiceren hoe jij met enkel oordoppen op de stam kleinzaagt?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
wel lachen naar het vogeltje en stug doorzagen.
jammer dat je niet zo'n antieke camera met lange sluitertijd had Thomas, dan had ie z'n zaagje mooi bot gezaagd in 't zand.
Maar die oordoppen zijn wel in stijl van z'n shirt. Zou ie voor alle shirts bijpassende doppen hebben...
grtn wouter
jammer dat je niet zo'n antieke camera met lange sluitertijd had Thomas, dan had ie z'n zaagje mooi bot gezaagd in 't zand.

Maar die oordoppen zijn wel in stijl van z'n shirt. Zou ie voor alle shirts bijpassende doppen hebben...

grtn wouter
- climb fast, move slow -
Het oog wil ook wat...!
Deze doppen moet je voorzichtig afdoen, want anders trek je je oren er mee af zo plakken ze. Tja, 50 meter lopen naar je klimhelm is dan te ver, he!
(PS: Ik heb nog gele doppen, die passen goed bij de snipperaar )

Deze doppen moet je voorzichtig afdoen, want anders trek je je oren er mee af zo plakken ze. Tja, 50 meter lopen naar je klimhelm is dan te ver, he!
(PS: Ik heb nog gele doppen, die passen goed bij de snipperaar )
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- callum-aan
- Treehugger
Ik heb ook gele (reserve) doppen mogelijk de zelfde. Dat schept een bandPietje wrote: (PS: Ik heb nog gele doppen, die passen goed bij de snipperaar )

Er zijn om minder redenen al clubjes opgericht.
Me transmitte sursum Caledoni!!
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Joh..
misschien een idee om elkaar dan maar een PM te sturen.
misschien een idee om elkaar dan maar een PM te sturen.

- climb fast, move slow -