ik wil ook wel een husky, maar dan wel een Siberische:callum-aan wrote:boomverzorgingbruno wrote:....
(niet te serieus nemen hoor mijn merken liefde. Zaag net zo lief met een Husky)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Siberische_husky
ik wil ook wel een husky, maar dan wel een Siberische:callum-aan wrote:boomverzorgingbruno wrote:....
(niet te serieus nemen hoor mijn merken liefde. Zaag net zo lief met een Husky)

ik kan het niet beter zeggen kimmeKIMME wrote:ach man als je er maar komt. Jouw groenten uit de supermarkt hebben veel en veel meer verbruikt voor ze in de supermarkt terecht zijn gekomen... En wat denk je van de lekkere bananen? Hoeveel olie heeft die boot eruit gepompt onderweg naar hier?
Laten we allemaal naar onze portefeuille kijken en als wij zware jeeps , vrachtwagens of bestelwagens nodig hebben om ons beroep uit te oefenen dan is dat maar zo. Ik moet de eerste boomverzorger op de lijnbus met z'n hele zooi nog tegenkomen.
Kostprijs, comfort, bedrijfszekerheid, veiligheid, mogelijkheden en trekvermogen komen voor mij op de eerste plaats. Ergens achteraan huppelt dan nog een argumentje over het verbruik.
We werken trouwens hard genoeg, althans de meesten onder ons. Laat het nu toch erg leuk zijn om in een disco rond te rijden met materiaal erin en de aanhanger erachter, met nog een tent erbovenop... Wat maakt het in godsnaam uit...

jef wrote:een prius met een vangmuilkoppeling!

Zo dacht ik er ook over totdat ik drie weken geleden met deze had gezaagd.-WOUTER- wrote:ik ben helemaal niet merkbewust of verslaafd aan deze of gene autofabrikant maar zaag wel alleen met Stihl !!en in een uiterst noodgeval als alle stihls op zijn zal ik wel met husky gaan zagen hoor

Da's idd wel heel erg vaak het geval......op veel vlakkentreespotter wrote:Jarenlang niet beter geweten. Totdat je iets anders leert kennen

Dat krijg je ervan als je in de regen gaat klimmen. Mijn klimlijnen, gordels, zaagbroek en mijn hele auto stinken na de regen ook ernstig.treespotter wrote:omdat ik teveel begin te stinken.

Lekker makkelijk. Dus wij hebben geen verantwoordelijkheid meer? Ik dacht dat er ondertussen wel consensus bestond over onze invloed op de opwarming van de aarde. Zo natuurlijk is het proces (en de snelheid waarmee het plaats vindt) wat we nu mee maken echt niet.bigbird wrote: dat de opwarming van de aarde toch door zou gaan ook wanneer de mens geen co2 zou uit stoten.
is een volkomen natuurlijk proces.
Als men over het hele leven van de aarde gaat kijken dan zie je dat je ijstijden had en tijden dat zowat de hele aarde een woestijn/steppe was dus waar hebben we het over?

Mjaa....treespotter wrote:Voor alle ECHTE 4X4 fanaten die toch de ruimte van een VW T5 missen heb ik een leuke verlekkersite
http://www.vw-offroad-seikel.de/
Het kost een paar centen, maar dan zal je de Laro heeeeeel snel vergeten.

Oh, maar die ladder moet voor jou geen probleem zijn!treespotter wrote:Die heb ik op de Autorai zien staan. Daar heb je een ladder voor nodig om fatsoenlijk binnen te komen.