precies Allard, haardhout alles wat meer dan polsdikte is en dat is bij mij 7 cm ! zonde omdat allemaal door een , whatever' snippermachine te hakselen. Dat bewaren we mooi voor van de winter in de kachel.
ludovanmil wrote:precies Allard, haardhout alles wat meer dan polsdikte is en dat is bij mij 7 cm ! zonde omdat allemaal door een , whatever' snippermachine te hakselen. Dat bewaren we mooi voor van de winter in de kachel.
leuk met wilg, krijg je het lekker warm van het halen....
Ja hoor, bevalt me prima.....wel hopen dat de messen scherp blijven (volgens peter gaat de prestatie bij bottere messen snel achteruit). Takken moet ik wel dunner uitsnoeien dan gewend...maar och ik kan nu wel lekker snippers blazen
Vind het een fijne aanvulling en ga er veel plezier van hebben.
Haha wie had dat gedacht Wouter aan een trommel snipper machine, ziet er goed uit man!
Ach zo veranderen we allemaal wel eens van gedachte, wie weet noemen ze mij ook ooit srtamil.
ps wouter, als ze een klein beetje bot zijn, gewoon ff voorzichtig de messen tegen een bandschuurmachine houden,"tip van Mall" en werkt goed.Na deze actie laat ik ze wel profi slijpen.
-WOUTER- wrote:Ja hoor, bevalt me prima.....wel hopen dat de messen scherp blijven (volgens peter gaat de prestatie bij bottere messen snel achteruit). Takken moet ik wel dunner uitsnoeien dan gewend...maar och ik kan nu wel lekker snippers blazen
Vind het een fijne aanvulling en ga er veel plezier van hebben.
grtn wouter
ziet er goed uit, zou zo doorkunnen als een promotiefilmpje v.h. betreffende merk (geen reclame ) dunner uitsnoeien betekend toch meer haardhout ??