Bomenzager

Hierin vind je alle onderwerpen en reacties van het oude weblog.
Post Reply
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

ZUIDLAREN (ANP) - Het Drentse dorp Zuidlaren wordt sinds een maand opgeschrikt door een mysterieuze 'bomenzager'. De politie heeft inmiddels tien aangiftes binnengekregen van dorpsbewoners die zijn geconfronteerd met een omgezaagde boom in hun tuin.
"Een apart fenomeen", meldde een politiewoordvoerder woensdag, "de zaak wordt onderzocht." De politie tast vooralsnog in het duister. "Er zit geen patroon in. Ook is de zager niet kieskeurig. Coniferen zijn omgezaagd, maar ook een dure apenbroodboom lag op een ochtend tegen de vlakte", aldus de woordvoerder. De vernielingen beperken zich niet tot een bepaalde buurt: "Uit heel Zuidlaren melden zich gedupeerden."Wie van jullie is hier verantwoordelijk voor?
Binnenkort CSI-Treehugs! Lever je Stihl maar vast in voor DNA materiaal.
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

ThijS @ 27-05-2006 11:45:14:hmmz... dat is bij mij om de hoek. MAAR IK WAS HET NIET!!! ECHT NIET!!!IK WEET HET ZEKER!!! DENK IK!!!
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Zjoske @ 27-05-2006 21:18:54:Hij is ook in Amsterdam geweest want daar heb ik i.v.m. de harde wind een Italiaanse Populier uitgekleed die in de herfst vorig jaar een ring van spijkertjes cado had gekregen van een bomen hater en toen dat niet bleek te werken heeft "de dader" de boom provesorisch geringd --> er een op verschillende hoogts meerdere keren ingezaagd. (evil)

User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

sjakie @ 29-11-2006 20:43:03:Amsterdam een populier weg? acht wat geeft dat daar staan er genoeg van
Post Reply