Boomklimster uit de strijd door vuurpijl

Hierin vind je alle onderwerpen en reacties van het oude weblog.
Post Reply
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

BREUKELEN - Eén van de twee vrouwelijke deelnemers aan het Nederlands Kampioenschap boomklimmen is gediskwalificeerd vanwege het afsteken van een...
LEES MEER:Zjoske Oddens uit Haarlem stak vrijdagavond na afloop van de eerste wedstrijddag een vuurpijl af bij het park van kasteel Nyenrode in Breukelen, waar het tweedaagse kampioenschap boomklimmen werd gehouden. ,,Ik had nog wat vuurpijlen over van de laatste wedstrijd’’, aldus de boomklimster. Ze betuigde spijt van haar daad. ,,Ik was in een wat baldadige bui, laten we het daar maar op houden.’’
De organisatie van het kampioenschap boomklimmen was ''not amused''. Gevreesd werd voor verwijdering van het terrein van de business universiteit Nyenrode. Oddens werd gediskwalificeerd vanwege haar wangedrag, waarna Gaby Kleuver uit het Limburgse Beringen de enige overgebleven vrouw was in het veld van 34 deelnemers. Walter Hak uit Noordeloos werd nationaal kampioen boomklimmen, waarmee hij zijn vorig jaar behaalde titel prolongeerde.  
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

bert van bussel @ 29-05-2007 16:42:38:zjoske wat is dit, wat doe je nu. das wel jammer.

maar goed volgend jaar is er weer een kans, misschien zonder vuurpijl.



groetjes bert ;)
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

bert plaat @ 29-05-2007 20:30:57:Zjoske.

Wat is dit nu weer.

Vroeger was je zo'n braaf meisje.

Maar sinds je met Alex.........



Volgend jaar beter, ik blijf fan!!



groet

(lol)
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

kluit @ 29-05-2007 20:57:45:van sommige dingen kijk je niet op en dit is er een van, zjoske is dus nog gewoon zjoske!
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

je schoonma @ 31-05-2007 19:43:38:brave meisjes komen in de hemel, brutale overal!

En dat op zo'n keurige locatie als Nijenrode, mooi voorbeeld voor de mantelpakjes!

groetjes
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

wolter @ 31-05-2007 22:35:34:De in hun blote reet in de slotgracht springende, schuimparty bezoekende, sexgerelateerde liedjeszingende, dronken mantelpakjes waren waarschijnlijk Zjoske's voorbeeld.
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Nike @ 01-06-2007 16:33:15:Jammer Jammer van zo veel inzet door vrijwilliger.

Dacht dat we van het cowboy imago af wilde, hoop dat Zjoske de vrijwillegers die volgend jaar eventueel afhaken kan vervangen. (?)

Groet Nike
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Tamil @ 01-06-2007 17:12:53:Gadverdamme Nike,



Wat is dit nou weer voor een bille kruiperij,



Ik snap best dat het niet goed te praten valt, het is een stomme actie ja dat klopt.

Maar dat houd nog niet in dat we volgend jaar ineens zonder vrijwilligers moeten zitten door het afsteken van een vuurpijl.



Wat je ook organiseerd er kan altijd een mafkees tussen zitten die iets stoms doet.

Het gaat om een klimwedstrijd en dat is nu ook heel goed dudelijk gemaakt.



Ik zie het als een goede leerles voor de volgende keer.



Mazz.





User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Silversan @ 01-06-2007 22:20:14:Maar Tamil, vergeet niet dat Nike een heel goed punt heeft. We zijn heel blij dat jij EN meehelpt met opbouwen EN meedoet aan de wedstrijden, maar je bent een van de weinigen. Als je ziet wat er aan voorafgaat, vergis je niet! Ik doe bij deze dan ook alsvast een oproep voor volgend jaar: wordt vrijwilliger en zorg ervoor dat ons leuke evenement kan blijven bestaan! Voor 35 deelnemers heb je evenzoveel en het liefst meer vrijwilligers nodig....



En Nike, je komt heel leuk over op de radio ;)



Groetjes Sandra
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

wolter @ 02-06-2007 11:24:33:Er is door deze actie inderdaad een vacature in de organisatie van de wedstrijd vrijgekomen.

De actie van Zjoske is m.i. GEEN ondoordachte actie geweest. Zij was op de hoogte van de 'explosieve' situatie die er was op het terrein aangaande kampeergelegenheid. Ik heb zelfs later nog gehoord dat zij door andere personen aangesproken was over het al dan niet gaan afsteken van het projectiel.



Door haar onbezonnen gedrag heeft zij willens en wetens de kampeergenoegens van alle klimkampioenschappen gasten op het spel gezet.



Wees blij dat de hele kampeerplaats niet ontruimd is na het incident.



Iedereen die Zjoske 'het zielige slachtoffertje' vindt moet maar eens bij zich zelf te rade gaan over verantwoordelijkheidsgevoel. Als er één persoon is met verantwoordelijkheidsgevoel, dan is dat Gerrit Verhoef wel. Al zijn inzet voor jullie zou met één weloverwogen klap weggevaagd zijn.



De diskwalificatie van haar voor de rest van het evenement is door de resterende juryleden terecht genomen. Ik sta 100% achter deze reglementair juiste beslissing.
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Zjoske @ 02-06-2007 12:10:14:Ik probeer hier in geen enkel geval mijn actie goed te praten maar nu moet ik toch ff wat kwijt om dit hoofdstuk af te sluiten. Het was een 100% ondoordachte actie want ik wist weliswaar dat de situatie kritiek was geweest maar was mij niet bewust dat het nog steeds zo'n kritieke situatie was.En daar heb ik geen enkel moment bij stil gestaan.

Ik ben pas na de verschrikkelijk stomme actie er achter gekomen wat voor een ontzettend veel moeite het heeft gekost om de wedstrijd door te laten gaan.

Ik heb mensen inderdaad verteld dat ik de pijl ging afsteken en er is niemand geweest die mij heeft tegen gehouden. En in geen enkel geval was dit een poging om het feestje voor iedereen/iemand te verpesten.

Ik ben wel teleurgesteld dat de welverdiende veer in de reet van de vrijwilliger wordt gestoken nadat er een kalf verdronken is.

Vergeet niet dat ik een lelijke grote druppel ben die de emmer heeft doen overlopen en dat er ook nog eens naar die andere druppels gekeken moet worden.

Ik verwacht dan ook dat er hierdoor een hoop mensen volgend jaar als vrijwilliger aanmelden. En ja je las het in de vorige stukjes goed. Je kunt ook en meeklimmen en helpen. En dat is wat ik ga doen want zonder meeklimmende vrouwen is er ook geen zak aan.



Zjoske
User avatar
weblog
weblog
weblog
Posts: 1289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Post by weblog »

Eddie B @ 02-06-2007 19:47:05:Je hebt gelijk zjos, in een andere situatie had deze pijl waarschijnlijk minder teweeg gebracht.

Dat je er van te voren niet over nagedacht had, en dat het gewoon een opgevoerde studentendaad is, dat zal wel in je genen zitten.

Ik hoop wel dat je kunt inzien dat we als jurry voor een moeilijke keuze stonden, die van de andere kant ook weer niet zo moeilijk was nl. DC ( afgelopen uit!)

Ik hoop niet dat er door deze daad organisatie talenten gaan lopen, op dat moment was het zwaar klote, maar goed, dat blijft bij mij nooit zo lang hangen.

Als organisatie, moeten we natuurlijk ook realistisch blijven, en zeker ook onze eigen dingetjes niet vergeten, want het was echt gewoon een hele dikke druppel !



Laten we er met z'n allen maar van leren, en er nog eens een biertje op nadrinken, waar wat hoe kon gebeuren.



Ik hoop dat iedereen er gewoon weer bij is volgend jaar, en gewoon z'n ding doet waar ie

goed in is.



Ondanks dit pijltje vondt ik de klimkampioenschappen weer een fantastisch evenement





C U next week KPB 25 jaar schaarsbergen ! denk ook aan je houtvoorwerpen
Post Reply