3 weekjes overbruggen

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
User avatar
Joris
Treehugger
Treehugger
Posts: 431
Joined: 03 Feb 2009, 16:04
Location: Sint Katelijne Waver (B)
Contact:

3 weekjes overbruggen

Post by Joris »

Hey jongens,

ik zit met een vrij kalme periode, als er iemand me de drie volgende weken kan gebruiken als hulp geef dan maar een seintje!

0032478/718650

thx

Joris
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: 3 weekjes overbruggen

Post by boomverzorgingbruno »

terras moet nog aan gelegd worden ,de muren gewit (de wit) :mrgreen:
neeje sorry dude voor de moment niets boom gerelateerd.
laat een oen niet zomaar doen !
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: 3 weekjes overbruggen

Post by Tamil »

:roll: even uit nieuwsgierigheid, En als er in die 3 weken nou iemand (jou eigen klant of (vaste) collega die je inhuurt) belt die jou nodig heeft Joris?
zit je daarna dan wel vol?
Ik heb wel eens het idee dat bij anderen anders gaat of in BE!
Zijn jullie gewent om 2 maanden vol te zitten? hebben jullie zulke langdurige klussen?
Of is het in BE gewoon even rustig in de boomverzorging?

Ik vind het soms wel eens prettig als ik eens een week heb met 1 klein klusje of niets heb staan, vaak komt er dan toch weer het een en ander binnen of ik word gebeld door een collega en ben ik toch weer een paar dagen aan het werk. Of ben ik echt een mafkees die zich daar niet druk om maakt?

Ik moet wel zeggen: Ik heb geen kinderen, en geen schulden in mijn bedrijf, dus met een beetje buffer kom ik rustige perioden tot nog toe prima door.

Dit is puur uit belangstelling!
User avatar
Tamil
Site Admin
Site Admin
Posts: 1525
Joined: 17 May 2006, 22:03
Location: Down Under
Contact:

Re: 3 weekjes overbruggen

Post by Tamil »

boomverzorgingbruno wrote:niets boom gerelateerd.
:?:

Wat doe jij nog meer dan?
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: 3 weekjes overbruggen

Post by ludovanmil »

he Tamil,
ik heb wel kids (3), geen schulden, ben niet rijk, maar heb genoeg geld. En ik hou ook erg van verveling. :!: Dus ik vind het ook wel best een week of wat geen of weinig werk. Kom ik tenminste aan mezelf toe :D
en inderdaad vaak dient zich dan onverwacht , soms uit onverwachte hoek weer wat werk aan. Soms ook een klus die weinig met boomverzorging van doen heeft , maar wel leuk en waar wat aan te verdienen valt (of niet)

En collega....die dit item 'poste'. Gebruik je tijd nuttig zou ik zeggen. ga je eens bezinnen wat je nog meer met je kostbare tijd kan doen. En als dat vooral / alleen boomverzorging is, ga eens kijken hoe je meer werk kan verwerven.
Begin een bedrijfje in haardhout, ga een leuke cursus doen. iemand in frankrijk had nog een domein waar op gezaagd kon worden....ga een vriend of vriendin helpen (zeg dat je tijd hebt) en zo heb ik nog wel 100 ideeen....

Maar ga vooral niet teveel (op zijn NL) leuren of schooien naar werk !:

succes
Ludo
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: 3 weekjes overbruggen

Post by boomverzorgingbruno »

niets boom gerelateerd waar ik joris kan voor gebruiken tamil heb men vaste grondman en wij zijn bezig aan de kleine net voor de winter klusjes in de bomen .
maar ik ben ondertussen ook nog bezig met 2 aanleg projecten en dit zowel als aannemer als boomverzorger .
houd in dat wij delen van de aanleg doen maar dat ik ook delen cordineer
maar vooral dat ik erop toezie dat er geen verkeerde dingen gebeuren met de aanwezige bomen (op 1 werk 3 mega mooie fraxinussen ) en eentje is door de buur naar de knoppen geholpen . maar dat verhaal komt nog wel terug hier als we verder zijn met onderzoek .
laat een oen niet zomaar doen !
KIMME
Treehugger
Treehugger
Posts: 727
Joined: 12 May 2006, 18:56
Location: Diest
Contact:

Re: 3 weekjes overbruggen

Post by KIMME »

ben trouwens erg hard bezig met dat onderzoek... En dat gaat erg de goede richting uit. alleen precedenten vinden in de rechtspraak is niet erg makkelijk. Zoals je weet is de formulering van een verslag erg belangrijk, en dat vraagt dus tijd.:D

Hey tamil, ik kreeg het vroeger reuze benauwd als er een dag was dat ik niks te doen had omdat ik direct panikeerde in de zin van "dat gaat hier helemaal niet goed komen". Ik wens nu diep ergens vanbinnen dat ik er nu nog eens een weekje zou komen waarin ik een HALVE dag niks te doen had... en dan liefst binnen de twee maand ergens. het is dat sandra me verplicht want ik ga gewoon door en door en door om het allemaal binnen de termijn die ik vooropgesteld heb af te hebben.
Bij mij moet er een situatie ontstaan waarin ik niet KAN bezig zijn met de boomverzorging want anders gaat het 7 op 7 dagen per week door. Deze week ben ik les aan 't geven, en dat is waarschijnlijk het kortste bij vakantie dat ik binnen de drie maand nog ga komen.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
User avatar
Joris
Treehugger
Treehugger
Posts: 431
Joined: 03 Feb 2009, 16:04
Location: Sint Katelijne Waver (B)
Contact:

Re: 3 weekjes overbruggen

Post by Joris »

Hey Tamil,

als binnen de drie weken iemand me belt zit ik zeker nog niet vol, zoals in andere posts heb ik eens vermeld dat de winter voor mij een vrij rustige periode is. Nu ben ik gelukkige van het type mens dat zuinig door het leven kan, en enkele dagen thuis zijn nooit slecht want hier is ook voldoende te doen. Dat brengt echter geen cent op. En laat het nu net zijn dat ik kinderen heb schulden ( hypotheek) en ik heb zeker geen geld te over.
Die drie weken zijn vooral omwille van het feit dat ik dan mijn nieuwe camionette zal hebben en dat ik dan terug mobieler ben, dan kan ik mijn aanhangwagen terug overal mee naartoe nemen e.d. voor het moment is dat behelpen;

Er zijn inderdaad wel periodes dat we langere tijd volgeboekt zitten maar meestal is dat met een goede maand vooruit.

grts

J
Post Reply